شناسه خبر : 83391
سه شنبه 25 خرداد 1400 , 13:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به داد یک هموطن کُرد برسید!

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با درایت و قبل از بروز هر گونه حوادثی برای جایگاه والای یک انسان و جانباز دردمند کرمانشاهی ارزش قائل و دستور رسیدگی به موضوع را صادر کند.

فاش نیوز- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با درایت و قبل از بروز هر گونه حوادثی برای جایگاه والای یک انسان و جانباز دردمند کرمانشاهی ارزش قائل و  دستور رسیدگی به موضوع را صادر کند.

 متاسفانه بی توجهی برخی از مسئولین شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه که به هیچ صراطی مستقیم نیستند و تافته ی جدا بافته هستند باعث شده است بی توجهی به مشکلات ایثارگران و به خصوص جانبازان با وجود مستندات و پرونده های واصله از سایر ادارات و ارگانها...، در روند اجرای قانون دردمندان جامعه ایثارگری را به ستوه بیاورند.

 بر این اساس لازم است نکاتی پیرامون بی توجهی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه را به سمع و نظر آقای اوحدی معاون رئیس جمهور ورئیس بنیاد شهید وامورایثارگران که خودشان از شخصیت های درد آشنا هستند برسانیم.

 آقای اوحدی از رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده اند و کاملا با مشکلات و نارسایی های رزمندگان آشنایی دارند، همچنین از آزادگان سرافراز میهن اسلامی هستند و با درد و رنج و شکنجه ها ی اسرای معزز آشنایی دارند. ایشان از خانواده  معظم شهدا هستند و با درد  و رنج عاطفی و...، والدین ارجمند شهدا آشنایی دارند.

 بر این اساس لازم است با نهایت دلسوزی دستورات لازم درخصوص رفع مشکل جانباز غلامرضا نوروزی ف رحمان که در ذیل به گوشه ای از درد دلها و آلام وی که بدلیل پیگیری های 9ساله و عدم نتیجه به ستوه آمده وآخرین گزینه را رفتار غیرقانونی می داند را صادر نماید.

چرا که این جانباز دردمند ممکن است همانند برخی از جانبازان که بدلیل بی توجهی و عدم رسیدگی مسئولین خودکشی و خودسوزی را تجربه نموده اند موضوع را در دستورکار خود قرار دهد
*جانباز غلامرضا نوروزی ف رحمان اهل وساکن شهرحمیل که درمسیر زائرین گرانقدر عتبات عالیات واقع شده ،می باشد.
*از خاندان بزرگ نوروزی وازافرادخیر ومومن ومتدین این شهر هستند.
*ار خانواده معظم شهدا هستند پسر عمویش بنام علی نازار نوروزی تقدیم اسلام وانقلاب نموده است
*از بسیجیان فعال می باشد که درتاریخ  1364/4/19 به عضویت بسیج درآمده اند وفعالیت وی تداوم دارد.
*ایشان دردستگیری سه تن از سارقان مسلح بانک درشهرحمیل که بیش از 150 گلوله به طرف مردم ومامورین ناجا شلیک کردند نقش داشته .
*در اطفاءحریق و... بامنابع طبیعی همکاری داشته و ازطرف ف انتظامی استان کرمانشاه ومنابع طبیعی لوح تقدیر دریافت نموده است. وسایر ...
* آقای غلامرضا نوروزی ازسال 1361تا 1363 باعضویت وظیفه و درلشگر 21 حمزه سیدالشهدا و درمنطقه عملیاتی جنوب کشور مشغول بخدمت بوده اند .
*در حین ماموریت ازناحیه گوش دچار آسیب وپارگی گوش می شوند ودراین راستا تمام مدارک بالینی رده خدمتی و بهداری گردان دراختیاردارند.

* ایشان ازطرف ایثارگران ارتش  به شورای عالی پزشکی ارتش معرفی وپس ازمعاینه حضوری وتطبیق بامستندات موجود چهارده/14درصد جانبازی به ایشان تخصیص داده شد.

 * پرونده ایشان راجهت پذیرش ومعاضدت و...،به بنیاد شهید وامورایثارگران استان کرمانشاه ارجاع داده شده است اما باکمال تاسف وضمن بی احترامی به شخصیت وجایگاه والای این جانباز معزز وازطرفی ارزش قائل نشدن برای اسناد ومدارک وپرونده ارسالی از ارتش ج.ا.ا ،ازپذیرش جانباز غلامرضا نوروزی امتناع می ورزند..


*جانباز غلامرضا نوروزی که درتمام ایام پیگیر احقاق حق خویش است و لحظه ای فروگذار نیست این بار شکایت ازبرخی کارکنان بنیاد شهید را به دیوان عدالت اداری تسلیم کرد.
*دیوان عدالت پس بررسی اوراق ومستندات مبادرت به صدور رای شماره (9609980902601397) به نفع جانباز غلامرضا نوروزی می کند
*اما مسئولین ذیربط دربنیاد شهید وامورایثارگران استان کرمانشاه از پذیرش جانباز نوروزی براساس حکم دیوان عدالت نیز ، پرهیز می کنند.
*متاسفانه پیگیری های 9ساله و هزینه کردها و تردد به تهران (دیوان عدالت و ایثارگران ارتش ج.ا.ا واستان کرمانشاه)  باعث به ستو آمدن جانباز غلامرضا نوروزی که ازناحیه گوش دچار عارضه وآسیب جدی گردیده ونیازمبرم به معاضدت ودارو ودرمان وتهیه سمعک وغیره دارد شده است.
*ایشان همیشه ایام پبگیر احقاق حق خویش هستند و از طرفی چنین وانمود می کنند که درصورت عدم توجه مسئولین امر در بنیاد شهید و امورایثارگران به رفع مشکلش، آخرین گزینه را رفتارغیرقانونی و... استد.
امید است جناب اوحدی معاون محترم رئیس جمهور ورئیس بنیاد شهید وامورایثارگران با درایت و بزرگواری موضوع را در دستور کارخود قراردهند و قبل از بروز هر گونه حوادثی برای جایگاه والای یک انسان و یک جانباز ارزش قائل نشده و دستورات صلاحدید در راستای رفع مشکل جانباز غلامرضا نوروزی را صادر نماید.
با تشکر از الطاف همه دلسوزان عرصه  خدمتگزاری به بندگان خدا.

اینستاگرام
بنیاد شهید مربوطه پاسخ دهید به حق و حقوق این سرباز رزمنده که اگر در جنگ ۸ساله دفاع حضور داشته اگر جای حادثه در بدن ایشان وجود دارد با پذیرش معاینه توسط اداره مربوطه بنیاد اگر حقی دارد حق به ایشان بدهید.چون که بیمارستان و سازمان ایثارگران ارتش ۱۴درصد با کمیسیون های مختلف به ایشان جانبازی داده و دیوان عدالت به جانبازی ایشان حق داده. من این موضوع را چندمین ملاحظه میکنم. به داد این رزمنده بنده مومن خدا برسید انچه که حق دارد حق بدهید. چون پیش خدا مسئول هستین. در دنیا خیر ببینید و در اخرت هم خدا به داد همه برسد.و السلام
من درمورداین پرونده نظری نمی‌دهم.
البته اگر یوان رأی صادرکرده باشد، قابل اجراست.
اگرهم رسیدگی نشد، به دادستان محترم کرمانشاه مراجعه کنیدکه ایشان حتمأحکم دیوان رااجرامیکنند.
امانظری درموردبنیادشهیدوامورایثارگران کرمانشاه دارم.
یکبارپیش آمدکه به بنیادشهیدکرمانشاه مراجعه کنم!
خلاصه کنم...
کارکنان بنیادکرمانشاه ارباب رعیت ی برخوردمیکنند!!!
وای بر ما.....
البته این موضوع قبل ازآمدن آقای اوحدی بوده ومن مراجعه دیگری نداشته ام.
رسیدگی کنید ای با شرف ها...
و...
به کارکنان بنیاد شهید تمننا دارم .بخاطر خون شهیدان وخون حاجی قاسم وهزاران شهید .وسلامتی حضرت آقا به فریاد جانباز کرمانشاهی برسید.ایشان توقع زیادی ندارد .اگر لطف کنید حل میشود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi