شناسه خبر : 83395
چهارشنبه 26 خرداد 1400 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در اقدامی مشکوک صورت گرفت:

حمله عوامل شهرداری به ستاد رییسی در تهرانسر

عوامل سد معبر شهرداری با تحریک شهردار منطقه ۲۱ و شهردار ناحیه به ستاد آیت الله ریسی در تهرانسر حمله کردند...

 فاش نیوز - عوامل سد معبر شهرداری با تحریک شهردار منطقه ۲۱ و شهردار ناحیه، به ستاد آیت‌الله رئیسی در تهرانسر حمله ور شدند.

 به گزارش خبرنگار ما به نقل از شاهدان عینی، در جریان حمله ورشدن عوامل شهرداری منطقه 21 که با تحریک شهردار منطقه صورت گرفت، یکی از مسئولان ستاد انتخاباتی آیت‌الله رییسی (محمد رهبری فرد) در منطقه تهرانسر که جانباز و فرزند شهید است، مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت.

 این گزارش حاکی است پس از حمله عوامل شهرداری و ضرب و شتم شدید این جانباز و فرزند شهید و از دست اندرکاران ستاد انتخاباتی آیت‌الله رییسی، وی به مدت چند ساعت به صورت بیهوش بر روی زمین رها شده بود؛ به طوری که بسیاری از مردم منطقه که نظارگره اقدام خلاف قانون و به دور از شئونات اسلامی عوامل سد معبر شهرداری تهرانسر بودند، این اقدام را به شدت محکوم و خواستار رسیدگی مسئولان شدند.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از شاهدان عینی، حمله عوامل شهرداری به ستاد رئیسی در تهرانسر (ساعت ۱۰صبح روز دوشنبه 24 خرداد) پس از مجروح کردن سردار جانباز محمدرهبری فرد و با پاره کردن بنر و پوسترهای تبلیغاتی پایان یافت.

 

اینستاگرام
....مملکت اگه قانون داشت، اینها انقد ,وقیح نمیشدن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi