شناسه خبر : 83408
چهارشنبه 26 خرداد 1400 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سیاری: عملکردموفقیت‌آمیزنیروی هوایی ارتش

دریادار سیاری گفت: نیروی هوایی ارتش در تمامی عرصه‌ها عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته و همواره در کنار مردم و منشأ خدمات‌رسانی به مردم بوده است.

 

نیروی هوایی مسیر پر افتخار خدمت به مردم را ادامه می دهد امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش صبح امروز در حاشیه افتتاح مجموعه دندان‌پزشکی دکتر «تابش» با اشاره به خدمات فزاینده نهاجا در عرصه خدمات‌رسانی به مردم اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بحمدالله تاکنون در تمامی عرصه‌ها عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته و همواره در کنار مردم و منشأ خدمات‌رسانی به مردم بوده است.

وی با اشاره به مأموریت‌های رزمی این نیرو گفت: نیروی هوایی در حوزه دفاع از تمامیت ارضی و حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران در هوا، زمین و دریا همواره زبانزد بوده است و در عرصه خدمت‌رسانی به مردم نیز به‌ویژه در حوزه بحران‌ها و بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله همواره پا در رکارب ملت شریف ایران بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه نیروی هوایی در حوزه مقابله با بیماری کرونا نیز تاکنون منشأ خدمات ارزشمندی بوده است، افزود: نهاجا در پایتخت به‌ویژه در منطقه ۱۳ به‌واسطه بیمارستان بعثت کار‌های ارزشمندی را در حوزه مقابله با بیماری کرونا انجام داده است.

امیر سیاری اضافه کرد: احداث، تجهیز و بهره‌برداری از این مجموعه دندان‌پزشکی که امروز در شرق تهران افتتاح شد، یکی دیگر از اقدامات ارزشمند نیروی هوایی در جهت خدمت به مردم است و امیدواریم که این نیرو در مسیر پر افتخار خدمت به مردم گام‌های مستمر بردارد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi