شناسه خبر : 83580
چهارشنبه 02 تير 1400 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نخستین اردوی خانواده شهدای مدافع‌حرم برگزار شد

انجمن خادمان شهدای مدافع حرم، با توجه به شرایط یک سال و چند ماه گذشته و شیوع ویروس کرونا در جامعه، و به منظور جلوگیری از کاهش بهداشت روانی خانواده‌ها و فرزندان عزیز شهدا...

فاش نیوز - نخستین دوره اردوهای «ولایت و کرامت» به مناسبت دهه مبارکه کرامت، و به همت انجمن خادمان شهدای حرم، با حضور همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم تهران، البرز و زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن خادمان شهدای مدافع حرم، اولین دوره اردوهای «ولایت و کرامت»، ویژه همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم تهران، البرز و زنجان، با حضور سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید، دکتر مستجاد حسینی، مدیر کل اردویی و ورزشی بنیاد شهید و امیر سرتیپ جانباز، عباس طایفه، رییس هیئت مدیره انجمن خادمان شهدای مدافع حرم، در مورخه ۲۹ تا ۳۱ خرداد و در ایام مبارکه دهه کرامت، برگزار شد.

در این اردو، حمیدرضا علی‌پور، عضو هیئت مدیره انجمن خادمان شهدای مدافع حرم و مسئول اردویی این انجمن، با تلاش و همکاری مسئولین اعزامی از اداره کل فرهنگی ورزشی بنیاد شهید، برنامه‌های متنوعی برای شرکت‌کنندگان فراهم کردند که موجبات نشاط و شادی خانواده‌ها و به خصوص فرزندان شهدا را فراهم کرد.

در این اردوی سه‌روزه، برنامه‌های ورزشی مانند تیراندازی با کمان، تیراندازی با تفنگ، مسابقات پرتاب حلقه و دارت و قایق‌رانی انجام گرفت. همچنین در این اردو دو برنامه ویژه برای همسران شهدا با حضور اساتید بهداشت روان و مشاوره برگزار شد. از برنامه‌های شادی‌آفرین این اردو می‌توان به اجرای جُنگ شادی، با اجرای میرغفاری اشاره کرد.

گفتنی است انجمن خادمان شهدای مدافع حرم، با توجه به شرایط یک سال و چند ماه گذشته و شیوع ویروس کرونا در جامعه، و به منظور جلوگیری از کاهش بهداشت روانی خانواده‌ها و فرزندان عزیز شهدا، با همراهی اداره کل اردویی‌ ورزشی معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید، جهت برگزاری اردوی خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم، هماهنگی لازم را به عمل آورد.

بر همین اساس، به دنبال اهتمام معاونت فرهنگی و ورزشی بنیاد شهید، مقرر شد شش دوره اردو برای خانواده‌های شهدای مدافع حرم ایرانی و فاطمیون و والدین شهدای مدافع حرم، در مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار در کُردان کرج برگزار گردد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi