شناسه خبر : 83587
چهارشنبه 02 تير 1400 , 09:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدیددکترعباسپوراز بیمارستان امام خمینی(ره) کرج

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان البرز از بیمارستان امام خمینی(ره) کرج بازدید کرد.
 
بازدید معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از بیمارستان امام خمینی(ره) کرج 
 دکتر عبدالرضا عباسپور در بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) کرج از نزدیک به بررسی نحوه خدمات‌دهی درمانی به ایثارگران توسط این بیمارستان پرداخت.
وی در این بازدید، بیمارستان امام‌خمینی(ره) را ظرفیتی ویژه برای خدمات‌دهی به ایثارگران و کسب رضایتمندی این عزیزان دانست و تأکید کرد: رضایتمندی ایثارگران از خدمات درمانی قابل‌ ارائه بسیار اهمیت دارد، در این راستا باید تمام اهداف و امکانات بیمارستان معطوف به تحقق این مسئله شود.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بر حفظ کرامت خانواده‌های شهدا و ایثارگران تأکید کرد و افزود: نگاه بنیاد به بحث درمان ایثارگران نگاهی ویژه است و در همین راستا تمام تلاش خود را برای حصول نتیجه به‌کار خواهیم بست. امیدواریم با تلاش‌های گسترده و همکاری سایر مسئولان بتوانیم خدمات درمانی در شأن ایثارگران معظم ارائه کنیم.
شایان‌ ذکر است در جریان این بازدید سلیمان رستمیان مدیرکل و محمد کریمی معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز دکتر عباسپور را همراهی کردند.
انتهای پیام/
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi