شناسه خبر : 83766
پنجشنبه 10 تير 1400 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دومین دوره اردوی فرهنگی تفریحی خانواده‌های شهدای مدافع حرم

انجمن خادمان شهدای حرم، با همکاری اداره کل اردویی فرهنگی ورزشی بنیاد شهید، دومین دوره اردوی تفریحی‌فرهنگی خانواده‌های شهدای مدافع حرم را برگزار کرد...

فاش نیوز - انجمن خادمان شهدای حرم، با همکاری اداره کل اردویی فرهنگی ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، دومین دوره اردوی تفریحی‌فرهنگی خانواده‌های شهدای مدافع حرم را برگزار کرد.

این برنامه در مورخ ۵ الی ۷ تیر ۱۴۰۰ تحت عنوان «ولایت و شهادت» در مجموعه ایثار، واقع در کردان کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن خادمان شهدای حرم در این اردوی سه روزه خانواده‌هایی از فارس، یزد، اصفهان، البرز، تهران و استان قم شرکت داشتند.

 در این دوره برنامه‌های بسیار متنوع فرهنگی و تفریحی به صورت مستقل و مجزا برای همسران و فرزندان مکرم شهدا در نظر گرفته شد. برای همسران شهدا، دوره آشنایی با سبک زندگی منطبق با اقتصاد مقاومتی و جهادی برگزار شد.

برنامه جُنگ شادی با حضور تیم بسیار مجرب حجت‌الاسلام میرغفاری برای فرزندان اجرا شد که موجبات شادابی و نشاط این عزیزان را فراهم آورد.

 در یکی از نشست‌ها با حضور همسران شهدا، آقای دکتر مستجاد حسینی، مدیر کل اردویی بنیاد شهید و خادم‌الشهدا عبدالرضا براتی، مدیرعامل انجمن و دکتر حمیدرضا علی‌پور، عضو هیئت مدیره و مسئول اردویی انجمن به پرسش‌های فرهنگی و حقوقی خانواده‌ها پاسخ دادند.

| روابط عمومی انجمن خادمان شهدای حرم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi