شناسه خبر : 83799
شنبه 12 تير 1400 , 08:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بی واکسن، میخواید از شر ما راحت شوید؟!

جامانده شیمیایی - هر روز خبرهایی مبنی بر واکسبناسیون بیماران خاص به گوش می رسد.

شخصا جانباز شیمیایی به ناحق ۲۰ درصد و دارای مشکلات نسبتا شدید ریوی هستم که با یک سرماخوردگی کوچک هم تا آستانه مرگ پیش می روم.
اما گویا مسئولین محترم هیچ برنامه ای برای این قشر که در معرض خطر ترین نسبت به ویروس کووید هستند ندارند و به کل ما را فراموش کرده اند.

در صورتی که یک جانباز ریوی حتی با درصد کم حتی از یک جانباز نخاعی و قطع عضو هم بیشتر در معرض خطر این ویروس هستند.شخصا دو سال است در خانه حبس شده ام و حتی خانواده ام نیز به شدت مراقب هستند و به ندرت از منزل بیرون می روند چون می دانند که با ورود ویروس کار من تمام است.

حال سوال من این است که : آیا امثال بنده به اندازه یک بیمار دیابتی هم حق نداریم؟ آیا ما بیمار خاص نیستیم؟
چرا هیچکس به فکر جانبازان شیمیایی ریوی درصد پایین نیست؟
آیا ویروس کرونا هم بر اساس درصد وارد عمل می شود؟

به مجلس و نماینده شهرمان هم نامه نوشتم و ایشان زحمت کشیدند در یک خط فرمودند: حق کاملا با شما است و واقعا باید شیمیایی در اولویت باشد اما شرمنده در سند ملی واکسیناسیون این قضیه تعریف نشده و محلی از اعراب ندارد.....همین
واقعا خجالت آور است،.....

این در حالی است که افرادی را می شناسم که ده ها برابر از بنده سالم تر هستند اما چون ۷۰ سال به بالا هستند واکسن دریافت کرده اند، جالب نیست؟
بارها به سایت بنیاد هم ایمیل زدم اما دریغ از یک پاسخ....
نمی دانم شاید هم تعمدا قصد دارند از شر ما راحت شوند....
داوری را به خدای بزرگ می سپاریم....

اینستاگرام
برادر عزیز سلام ؛
شما را بخدا قسم میدم خبرهایی که بنیاد شهید در مورد ایثارگران منتشر می کند باور نکنید ،چون آقایان در فریب افکار عمومی جامعه استاد هستند !!!
من مثل شما یک مجروح جنگ هستم نمی‌ گویم جانباز ۷۰درصد، فقط می گویم یک مجروح جنگ هستم ،اما دریغ از واکسن ؟؟؟؟
گویا وعده دادن و دروغ گویی به رده های استانی هم رسوخ کرده است.
در حالیکه اکثر کسانی که دوز اول واکسن دریافت نموده اند موعد دوز دوم آنها گذشته و هر روز آواره مراکز هستند.معاون درمان بنیاد استان همدان در انعکاس یک خبر در کانال خبری همدان مدعی شده بودند که جانبازان شیمیایی خفیف نیز در بیشتر شهرهای استان در حال واکسن گرفتن هستند.
فاصله منزل بنده تا بنیاد ۵ دقیقه پیاده می باشد،رفتم بنیاد شهرستان و از معاون درمان مسئله را جویا شدم،ایشان گفت: هنوز تزریق دوز دوم والدین شهدا و جانبازان درصد بالا مونده و واکسن نیست ،عین خبر را به ایشان نشان دادم، گفت وایسا تا با همدان تماس بگیرم اما هرگز این تماس برقرار نشد....
چرا یک مسول باید بتواند به این راحتی دروغ بگوید و هیچ نهاد یا مسولی نظارت نداشته باشد؟
حداقل از بنیاد که یک نهاد انقلابی است انتظار داریم دروغ نگوید و با آبروی این نهاد مقدس و خیل بزرگ ایثارگران بازی نکنند.
اصلا بحث واکسن زدن یا نزدن نیست،فقط و فقط مسئله وعده ها ی دروغین است.مگه دروغ گناه کبیره نیست؟
من جانباز 45 در صد هستم و تیر خوردگی به ریه و قفسه سینه دارم فقط 7 عمل ریه انجام دادم و نفس کم می آورم باتوجه به اینکه آقایان با نزدن واکسن قصد کشتن من را دارند ولی تاکنون موفق نشدند..
سلام عزیزم همیشه مرغ همسایه به چشم ادم غاز دیده میشود چرا دنبال حق خودتون نیستید هرچه میشه میگن بالای ۲۵در صدها مملکت را خوردن انهایکه در صدبالای دارند جراعت زخمشان زیاد هست این را باید در کمسیون پزشکی خودت هم دیده باشی چقدر سخت میگیرند درصد که کیلویی نیست ایابنده با آن ویلچرنشین یکی هستم نه من با انها یکی نیستم من خاک پای ویلچرنیشینها هستم تمام جوانی و پیریش را گذاشته برای من و تو اما من و تو نمک زخمشون میریزیم دنبال حق خودت باش حق دیگران را ضایع نکن بنده خودم در ۲۱دی ۶۵ شیمیایی شدم ۲۲بهمن۶۵ بهوش آمدم خودم در المان دیدم نه پارتی داشتم نه پدر مادرم از من خبر داشتند ازیک روستای دور افتاده بودم جدید عمل قلب و ریه هم کردم سنم هم ۵۹ هست بخداوندی خدا قسم واکسن نزدم یعنی نوبتم نشده اما عزیزم جنابعالی تمام جانبازان را قربانی میکنی تا تو واکسن بزنی به چه قیمتی بنده مسئولان بی کفایت را مسئول میدانم نه جانبازان در صد بالارا
برادر گرامی؛ چرا به خودت می گیری؟ نکنه شما رئیس بنیاد هستی؟ خدا وکیلی یکبار دیگه هم پیام بنده و هم متن نوشته خودت رو بخون ببین متوجه میشی از کی شاکی هستی؟
من گفتم: یک جانباز شیمیایی ولو با درصد پایین نسبت به حتی یک جانباز قطع عضو هم بیشتر در معرض خطر است، کاری به درصد دیگران نداریم....
ضمنا بعید میدونم واکسن نگرفته باشی تا حالا مگر اینکه خودت نخواسته باشی!!!!
مخاطب جنابعالی الان کیه،؟ کسی به درصد بالاها کار نداره....چرا بدون اینکه متن کامنت را کامل بخونید نظر میدین؟؟؟ خدایی اصلا خودتون هم متوجه شدین داستان چیه؟ کی به شما کار داشت؟

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi