شناسه خبر : 83892
شنبه 26 تير 1400 , 10:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک گواهی برای شرکت گاز پارس میخواهم!

صمد هریاری - بنده مدت ۱۲ سال در بدترین شرایط آب و هوای عسلویه باوجود تحصیلات مهندسی مکانیک و مهندسی کامپیوتر و حتی داشتن کارنامه قبولی در دو آزمون استخدامی وزارت نفت تبدیل وضعیت نشدم و با حقوق بسیار اندک ۴ میلیون تومان کار می کنم، امسال هم حقوقی پرداخت نکرده اند هنوز.

 پدرم از سال 1354 تا سال 1359 در منطقه جنگی اشنویه معلم عشایری بوده است، بارها توسط خوانین و افراد ضدانقلاب شکنجه شده و یک بار هم مدت ۳ روز ربوده شده و توسط کمیته مردمی و عشایر انقلابی، نجات پیدا کرده است. آثار جراحات شکنجه هنوز بر روی دندان و گوشه لب ایشان محرز است.

صورتجلسه مردمی و ژاندارمری مرزبانی را هم دارد، و حتی به ایثارگر بودن خودهم شک دارد، ولی بنده بعنوان فرزند ایشان، نیازمند گواهی ایثارگری برای ارایه به شرکت گازپارس جنوبی هستم تا پس از ۱۲ سال بتوانم تبدیل وضعیت شوم.

 در ادارات هم فقط می گویند که سابقه داوطلبانه در جبهه ملاک هست، اما طبق قوانین و دستورالعمل ها اگر کسی در راه مبارزه پیرو رهنمودها و ارمان های امام و انقلاب اسلامی ازسال ۳۳ تا ۵۹ در دست دشمنان و ضدانقلاب گرفتار و شکنجه شده و ازاد شود اسیر است.

 شما بزرگواران و مسئولین حامی این نهاد مطمئنا بیشترین تلاش خودرا بر حوزه تحقیقات و اسناد جنگ ها معطوف می کنید.

 باتوجه به مراتب فوق، اینجانب تقاضای همکاری در جهت دریافت گواهی ایثارگری به نام پدرم برای ارائه به شرکت گاز پارس جنوبی را دارم، از آنجا که بسیار سریع این بخشنامه را ابلاغ و اجرا می کنند، مجال هرگونه اقدامی از طرف پدر بنده و امثال آنها صلب شده است.

عاجزانه درخواست راهنمایی دراین زمینه را دارم، با تشکر از توجه شما  آدرس، عسلویه مجتمع گاز پالایشگاه دوم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi