شناسه خبر : 83911
چهارشنبه 16 تير 1400 , 12:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در ایلام، مرکزی و آذربایجان

سرپرست اداره کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری جلسات این کمیسیون در استان‌های آذربایجان شرقی، مرکزی و ایلام خبر داد.

دکتر حمیدرضا متقی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری جانبازان استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: جلسات این کمیسیون در روز‌های ۱۰ و ۱۱ تیر با حضور هفت نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و طی این دو روز ۲۹۳ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.

وی افزود: کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری جانبازان استان مرکزی نیز در تاریخ ۱۰ تیر با حضور هفت نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد که در پایان ۱۳۳ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مربوطه مورد معاینه قرار گرفتند.

سرپرست اداره کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری جانبازان استان ایلام نیز در روز‌های ۱۰ و ۱۱ تیر با حضور هفت نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد. طی جلسات این کمیسیون نیز ۲۷۰ متقاضی بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi