شناسه خبر : 84011
دوشنبه 21 تير 1400 , 10:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جلوی انتشار صدای شهدا نایستید!

مشیت الهی بر یاری دستانی است که تلاش کنند تا پیام پیامبرانه‍‌ی شهدا را به عالم مخابره کنند...

فاش نیوز - جریان انقلاب اسلامی جریانی پویا و پیش‌رو است، جریانی که علی‌رغم نظرات سطحی نه تنها هرگز روی ناامیدی به خود نخواهد گرفت بلکه هر آن و لحظه‌اش پویاتر، بالنده تر و شکوفاتر از لحظه قبل خواهد بود.

شجره طیبه انقلابی که اصل آن ثابت و فرع آن در آسمان است. خون شهید آبیاری کننده آن بوده و هست و قدرتی را یارای نابود کردن قدرت الهی "خون" که همیشه "بر شمشیر پیروز است" استوار نخواهد بود.

اکنون انقلاب اسلامی چله خود را سپری کرده است و گویا به بعثتی دگر باره رسیده است.

شهدا یگانه پرچمداران قدرت لایزال انقلاب های الهی هستند که هنوز صدایشان به گوش می رسد، چون شهید زنده است. زنده ابدی تاریخ. صدایش محدود نمی‌شود، تصویرش از بین نمی‌رود و چراغی است که ایزد برافروخته است. هر آن کس پُف کند، وجودش بسوزد.

امروز مادران و پدران شهدا ادبیاتی جدید را در روند پویایی روزبه‌روز و لحظه‌به‌لحظه انقلاب اسلامی پایه‌گذاری کرده اند. حالا روایت مادر ۸۰ ساله بسیار تفاوت دارد با روایت مادری که ۴۰ سال پیش تازه از شهید نوجوانش حرف می زد.

مادر در این سال ها گرم و سرد روزگار را، در کنار نوجوان شهید همیشه زنده اش چشیده است و نگاهی پربارتر را در دانشگاه مقاومت طرح ریزی کرده است. کرسیِ استادیِ مادر و فرزندی دانشگاه مقاومت، جز دُر و گوهر و لولو را از دهان مبارک پدر و مادر شهید نشان نخواهد داد و بدا به حال مدیران و بی تدبیرانی که مانع رسیدن این گنج ناتمام به مخاطب شوند.

مشیت الهی بر یاری دستانی است که تلاش کند این پیام پیامبرانه بیوت شهدا را به عالم مخابره کند، حتی اگر دستی یا کسی صدایی را نداشت، در این راه تطهیر می‌شود. کار برای شهید مظهر جان و روح است "اولئک یبدل الله سیئاتهم حسنات"

سیئه نفس با کار برای شهید به حسن تبدیل می‌شود، خدا دستگیر دستانی می‌شود که صدا و تصویر حبیب ها و رباب ها و زینب ها و ام وهب ها را ثبت و ضبط کند و می شکند دستانی را که به هزار و یک توجیه شیطانی دنیایی "یصدون عن سبیل الله" می نمایند.

 شیطان آنگاه که تدبیر شیطانی می کند، یکصد و بیست راه را می‌رود و در آخر ثابت می‌شود که پرچم مقاومت، اکنون پرچم مثلاً تولید است که البته در ظاهر حرفی ارزشمند و قابل تامل است ولی کلمه حقی است «یُراد بها الباطل». آن وقت همین جریان که پرورش زالو را فیلم می‌سازد تا بگوید مقاومت است، صدای مادر شهید و پدر شهید را حبس می‌کند و بعد عربده مستانه می زند که دوست دارم، دوست داشتم، دلم می خواهد. جای تاسف و اکنون در دل اعداء در لباس دوست نیست جای تاسف در بین اقربا است که ای کاش یقین داشته باشند که « و ما النصرُ من عند الله»

شرک است که تصور کنی حبس کنند، اثر شهید، کن فیکون نخواهد شد. شرک است که فکر کنی او کاره ای است. شرک من و ماییم که فکر می کنیم منشا امری هستند این جماعت مدعی هزارتو.  «وَ مَن قَتَلتَهُ فَعَلی دِیَتَهُ وَ مَن عَلی دِیَتَهُ فَاِنّا دِیَتُهُ»، وعده الهی ست که دیه شهید با من است و من خود دیه شهید هستم و مگر خونی که خدا دیه آن است، با لجن پراکنی مدیر عامل و معاون و رئیس گروه و مدیر کل و غیره پایمال می شود؟!

  منافق در لباس خودی است. اصلاً علامتی از بی دینی ندارد. اکثراً همه علائم دینداری را آنقدر دارد که به درجه اعلای نفاق برسد. منافق از خودی هم خودی تر می نمایاند. گاهی اوقات عملکرد او نفاق است ولی خود می پندارد که درست و مستقیم است. جز ادبیات نفاق کسی را یارای ایستادن در مقابل شهیدان نیست. قدرت شهید فقط مقابل قدرت شیطان رویارویی مستقیم دارد. چون جز شیاطین جن و انس، در مقابل حق نخواهد ایستاد. الذی یوسوس فی صدور الناس. من الجنه والناس.

باید پناه برد به خدای شهیدان. قل اعوذ برب الناس. شهیدان بهترین مردم و برگزیده ناس بوده و هستند. بیاییم پیام سید مقاومت را به مردان مقاومت فراموش نکنید. صدای ملکوتی از حنجره دنیادیده مادر شهید به گوش می رسد و جز دست شیطان، جلوی انتشار این صدا را احدی نمی‌گیرد.

این توهم نیست، توهم توطئه نیست. اصلاً روا نیست که کاری با زحمت کنم. اجر کاری با زحمت بالا را داشته باشد این که فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا چیزی کمتر از شهادت نیست. چون این راه، راهی پر پیچ و خم است و زحمات و مشقاتی دارد که البته برای اهل حق، اهلی من العسل است ولی در هرحال راه نکوداشت شهید، راه سختی است.

ممنوع الورودی و ممنوع الکلامی و ممنوع النفسی، همه ممنوعیت هایی ست که اهل نفس اختراع می کنند و برای شکستن پای فعال راه شهداست و هزار و یک انگ دارند که فلانی حزب‌اللهی تندرو است و خود آنها که ۴۰ میلیارد تومان پول بیت المال را به باد فنا می دهند و بعدا شعار طرفداری از اصحاب فرهنگ را می دهند و برای مرگ عمو و خاله و دخترخاله یک عکاس، در آن سوی و این سو پیام می دهند که گویا انالله و انا الیه راجعون را برای ارتحال نعوذبالله ۱۴ خرداد امام، نوشته اند.

 روایت، روایت پوست انداخته هایی است که چون کبک سر به زیر برف تجاهل برده اند. تجاهل العارف، تجاهل در عین عرفان و شفاست. روایت، روایت بی دردانی است که فکر کردند میراث خور آقا مرتضی هستند غافل از اینکه میراث آقا مرتضی جز شهادت نیست و نخواهد بود.

بریده باد دستانی که جلوی پخش حدود ۴۰ صدای ملکوتی پدر و مادر شهید را گرفته اند. بریده باد کاسبانی که دنبال فروش نفس شهید به فضای مجازی هستند و می‌دانند که گستره نفوذ اباطیل و اراجیف رایگان و شیطانی در فضای مجازی انقدر بالاست که قدرت دسترسی به شهید را از جوان و جهان سلب کنند. حال آقایان دنبال صدای شهید فروشی هم افتاده اند.

 حاج قاسم همو که التماس میکرد و می‌گریست و چادر این مادر شهیدان را می گرفت که دعا کنند شهید شود، نظاره‌گر این مدیران نالایق عقده ای پست و زبون است که کرم و انگل و تمساح و سوسمار و پرورش اسب را در زمان پخش کار شهید پخش کردند و حالا که به اسم متعالی شهید می رسد، واپس زده می شوند. اصلا شیری باید خورده باشی که شیرمردانه جلوی عدم‌ پخش کار شهید قد علم کنی و ممنوع الورود هم بشوی. و خود را بساز و نفس بی تربیت خود را تربیت کن و نهیب بزن و یقین بدان که هرکس جلوی کار شهید با هر پوششی بایستد، ناکام خواهد شد. خوش باش که شهید خود می ایستد! اندکی صبر کن. انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا.

عبدالله عاصی

اینستاگرام
وقتی حداقل حقوق ۸ ملیون است.
وقتی همه بالای ۸ ملیون تومان حقوق می گیرند .
این ۲ ملیون تومان را از کجا آوردید که به رزمندگان و جانبازان ۵ % میدهید .

مسلمان شوید و حق بچه های جبهه را بدهید .
که حداقل ۸ ملیون تومان را به جانبازان ۵ % بدهید .
و خودتان را از دروغ
و از بدهکاری
نجات بدهید .
شاید در آن دنیا اندکی از گوشه بهشت
را : که محال است ببینید .
شاید بشنوید .
شاید .
آتش جهنم بس دردناک است .
زیاد .
تکفیر هنوز نشده ای؟؟؟
برچسب کمونیست هنوز نخورده ای؟؟؟
فحش و ناسزا کم و سبک تر از آوینی خورده ای؟؟؟
هنوز بعضی جاها بیرونت نکرده اند؟؟؟
هنوز مثل محسن حججی رد صلاحیت نشده ای؟؟؟
هنوز مثل حاج قاسم پرونده خروج غیر قانونی از مرز بدون اجازه ....برای,تعقیب اشرار برایت تشکیل نداده اند؟؟؟
هنوز تنگه ابوغریب را نشر اکاذیب نخوانده اند و دادگاهیت نکرده اند که خون شهید صالحی را فریاد نکنی؟؟
هنوز اهل نشده ای!!!
ای بی خبر بکوش تا صاحب خبر شوی
اینجا سیاره رنج است
هر که در این بزم مقرب تر است....
جام بلا همره فحش می دهند
از در هر جا که برونت کنند
شاد بزی اهل شهیدت کنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi