شناسه خبر : 84034
دوشنبه 21 تير 1400 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مردم یمن مقاومت را تا پیروزی نهایی ادامه می‌دهند

ایرلو ا بیان اینکه دو هزار و ۳۰۰ روز از تجاوز سعودی علیه کودکان، زنان، مردم یمن و زیرساخت‌های حیاتی آن می‌گذرد، نوشت: مردم مظلوم و قهرمان یمن مقاومت را تا پیروزی نهایی ادامه می‌دهند.
 

مردم یمن مقاومت را تا پیروزی نهایی ادامه می‌دهند«حسن ایرلو» سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعا در توئیتی با اشاره به گذشت دو هزار و ۳۰۰ روز از تجاوز رژیم سعودی به یمن نوشت: دو هزار و ۳۰۰ روز از تجاوز سعودی علیه کودکان، زنان، مردم یمن و زیرساخت‌های حیاتی آن می‌گذرد و این تجاوز همچنان ادامه دارد و مردم مظلوم و قهرمان یمن مقاومت را تا پیروزی نهایی ادامه می‌دهند.

جمهوری اسلامی ایران در روز‌های آغازین بعد از این تهاجم سعودی به یمن در فروردین ماه ۱۳۹۴، پیشنهادی چهار ماده‌ای را مبتنی بر آتش بس فوری، تسریع در ارسال کمک‌های انسانی، رفع محاصره ظالمانه و انجام گفت‌وگو‌ها بین همه گروه‌های یمنی و تشکیل دولت فراگیر ملی ارائه کرد و آنگونه که مقامات ایرانی بار‌ها اعلام کرده‌اند این پیشنهاد هنوز هم روی میز قرار دارد. علاوه بر این تلاش‌های دیگری نیز در این سال‌ها صورت گرفت.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi