شناسه خبر : 84066
پنجشنبه 24 تير 1400 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میخواهید با شهدا پولدار شوید؟

مدیران روایت فتح به جایی رسیده اند که برای کار پخش شده مرتبط با همرزمان حاج قاسم که بنا بر رویه جاری صدا و سیما، کار پخش شده برای باز پخش نیاز به پرداخت پول ندارد، رسما درخواست پول کلان کرده اند...

فاش نیوز - بعد از مدتها تلاش برای پیگیری بازپخش مستند راه مادری که قبلاً از شبکه افق پخش شده بود، مدیران روایت فتح، رسماً درخواست پول برای بازپخش این کار کرده اند.

 سرپرست گروه مستند روایت فتح در گفت و گو با کارگردان این کار رسما اعلام می کند دوست نداریم کار شهید را پخش کنیم. وی ادعا کرده چندین سمت اجرایی دارد و خیلی فرصت کم دارد!

مدیر عامل بنیاد روایت فتح، در گفتگو با چند تن از مدیران ارزشی کشور رسما اعلام کرده است، حاضر نیست اجازه بدهد کار راه مادری مجدد پخش شود.

یکی از مدعیان قدیمی بودن در روایت فتح، رسما اعلام کرده است برای کاری که تلویزیون قبلاً پخش کرده است، باید بابت بازپخش پول پرداخت شود.

 مساله شهید فروشی و فروختن خون شهدا در روایت فتح اکنون به یک بحران حیثیتی در حوزه دفاع مقدس تبدیل شده است که مدیران متخلف روایت فتح علنا با اعلام درخواست پرداخت مبالغ هنگفت، صدا و تصویر پدر و مادر شهدا را حبس می کنند.

 یکی از مدیران ارزشی شبکه افق اعلام کرد: رئیس گروه مستند روایت فتح رسما گفته باید صدا و سیما پول بپردازد و حتی ابایی ندارد که موضوع به گروه برنامه ساز و دیگران اعلام شود.

 ماجرا این است که این افراد به خاطر عدم نظارت صحیح ارگان های مسئول بسیار متجری شده اند. روایت فتح به دست گروهی افتاده است که کمترین ارادتی به حوزه دفاع مقدس و شهدا ندارند. روایت فتح اخیرا با نقد کنایی رهبر معظم انقلاب روبرو شد و در حال پشت پا زدن به اهداف شهید آوینی است.

چند تن از برنامه سازان دفاع مقدس توسط نادری مدیر عامل متخلف این بنیاد، ممنوع الورود شده اند.

اکنون فاز جدید تخلف مدیران روایت فتح به جایی رسیده است که برای کار پخش شده مرتبط با همرزمان حاج قاسم که بنا بر رویه جاری صدا و سیما، کار پخش شده برای باز پخش نیاز به پرداخت پول ندارد، رسما درخواست پول کلان کرده اند.
به نظر می رسد چتر مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج، باعث سوء استفاده برخی مدیران از موقعیت شغلی و جایگاه خود برای اهداف ضد مقاومت و ضد انقلابی خود شده است.

در فاز بعدی سوت زنی فساد و مقابله با ترک فعل های خائنانه مسئولین، باید به سراغ مدیران فرهنگ رفت.
برخی از مدیران صداو سیما نیز با مضحک قلمداد کردن این کار، اعلام کردند بازپخش برنامه قبلی، نیاز به مجوز روایت فتح و یا پرداخت پول ندارد.

  شبکه یک رسانه ملی در اقدامی شهدایی، در طی ماه های گذشته، یک تنه و بدون یک ریال کمک مالی برای حاج قاسم ایستاد و علیرغم نفوذ جریان ضد انقلاب در روایت فتح و ممانعت از پخش راه مادری ,26 قسمت این برنامه را بارها بازپخش کرد ولی روایت فتح برای پخش حدود 40 قسمت باقیمانده، اقدام به شهید فروشی کرده است و درخواست پرداخت پول کلان کرده است.

عبدالله عاصی

اینستاگرام
خب برید مسابقه خندوانه که مجریش پولش را در ایران و به لطف صدا وسیما در می آورد ولی حاضر نیست فرزندش را در این خاک به دنیا بیاورد ببینید.بروید مسابقه آشپزی که مردان ایرانی روپوش آشپزی پوشیده اند و سر غذا با هم مسابقه می دهند ببینید.بروید مسابقات با هزینه های انچنانی که صندلی مسابقه دهنده بدون هیچ دلیلی روی هوا می چرخد و می ایستد تا مثلا هیجان کاذب ایجاد کند ببینید. بروید سریال های به آب بسته که فقط برای هدر دادن بیت المال است و هیچ مفهمومی ندارد و بیخودی یک صحنه استخر را اضافه و 5 دقیقه آب بازی را نشان می دهد که مردی در حضور خانواده اش با زیر پیراهن به استخر رفته ببینید.بروید مراسم کن را ببینید که کارگردان با پول و امکانات همین مملکت فیلم می سازد ولی برای جایزه بردن و دلخوش کردن غربی ها دم از سرکوب مردم می زند و آنوقت بازم گستاخانه به ایران می آید و کراواتش را در می آورد و موسسه و کلاس های آموزش بازیگریش را دایر می کند تا به شاگردانش همین شیوه را یاد بدهد.انشالله با روی کار آمدن آقای رئیسی امور فرهنگی به دست متولیان فرهنگی واقعی بیوفتد.
( امور فرهنگی به دست متولیان فرهنگی واقعی بیافتد)
با چی
با تصرف زمین های لواسان .
یا با کوه های دربند .

یا با حذف جانبازان ۵ % فقیر.
که همه با تورم وحشتناک ۲ برابر حقوق اضافه شده :
به غیر از جانباز ۵ % .
که معنی و مفهون آنست که :

قصد حذف فرهنگ ایثار و شهادت ؛
سلام و تحیت.
برتولت برشت می گوید:
آن کس که نمی داند احمق است
و آن کس گه می داند و انکار می کند خائن.

نتیجه:
به اصطلاح مسئولینی که این بی حرمتی ها و بی توجهی ها را نسبت به شها، شهدای زنده(جانبازان)، آزادگان، رزمندگان و... خانواده معظم آنان، انجام می دهند، اگر ارزش ایثارگر و خانواده هایشان را هنوز نمی دانند. پس نادانند.
و اگر می دانند و عاملاً و عامداً این بی حرمتی و بی توجهی را انجام می دهند یقیناً خائنند
و خسرالدنیا والأخره و بدتر از آنان مسئولینی هستند که حسب قانون باید آن ها را پای میز محاکمه بکشانند ولی خوابشان برده یا خود را بخواب زده اند.
در این مملکت کم نیستند نفوذی ها
علی برکت الله
تزریق 7 هزار میلیارد تومان به گردشگری و صنایع دستی
توسط: گلاره یوسف پور / جمعه 25 تیر 1400
براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تزریق 7 هزار میلیارد تومان به گردشگری و صنایع دستی صورت گرفت.

علی اصغر مونسان در جلسه ارائه گزارش عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع از اقدامات انجام شده در معاونت توسعه مدیریت و منابع ابراز رضایت کرد و گفت: اگر این معاونت به خوبی دیگر حوزه ها را پشتیبانی نکند آنها نمی توانند عملکرد خوبی داشته باشند و بستر وزارتخانه روی این معاونت متمرکز است.
..
آقای اوحدی.
به اطرفیانت بگو .
دست از دشمنی با جانبازان بردارند .
و ۶ ملیون تومان ماهانه ۵ % را بدهید و بدهکار نباشید .
اجازه داشتید و پول داشتید و ندادید .
..
هیچ تومان برای فرهنگ جبهه ندادید
نه اینکه خدای نکرده ما با رقص و آواز مخالفیم .
ما می گوییم بچه های جنگ گناه دارند.
که فقیر بمانند .
اگه فقط این مورد بود انسان تامل میکرد ولی در بنیاد شهید چقدر فساد است نمونه آن همین موضوع و موسسه اندوخته شاهد آقا به پیر پیغمبر این مادیات به هیچ کس نمانده سهام فرزندان شهید را نابود کردن در حالی که میلیونها هکتار زمین دارد آقای اوحدی آقای شکری آقای عامریان آقای اسفندیار جواب بدهید مال یتیم خوردن ندارد
وایت فتح اصلا گرفتار چیزی نشده است.
کاملا منحرف شده است.
دیگر روایت فتح آوینی همچنان مقدس در دستان فرشتگان الهی فی لوح محفوظ است تا اهلش بیایند و در دست بگیرند.این روایت فتح موجود دروغین است.واقعی نیست.
شهید زنده است و خود ثمره خون خود را حفظ می کند.
آوینی را اخراج کردند .حالا در خود روایت هم اخراج می کنند.
به آوینی فحش و ناسزا دادند...حالا در روایت فتح فحش و ناسزا می دهند .دزد می گویند.کتک می زنند.عربده مستانه من منم می کشند.من حاکم شده بر اهل دنیا
روایت فتح مقدس است چون ثمره خون شهید است.
مسجدالاقصی و قبه الصخره مقدس هستند چون ثمره جریان مقاومت از آدم تا خاتم هستند.
قدس قبله اول بوده و هست و روایت فتح قبله گاه عشاق سید شهیدان اهل قلم بوده و هست.
روایت فتح غصب شده است .تعارف نکنیم .مانند قدس غصب شده است.والله بالله تالله غصب شده است.
و ابراهیم گفت تالله بتان را نابود می کنم...قبل از اینکه به شهر بازگردید....
بت نفس ,بت من,بت هبل عزای تیتراژ!!!بت برآورد و پول!!!بت فیلم سازی با قرارداد برای خون شهید!!بت مجوز پخش!!بت نگذاشتن و اجازه ندادن به پخش صدای شهید!!بت خون فروشی.....نان در خون زدن و تناول کردن!!
ای شهید!!
ای آنکه بر کرانه ازلی و ابدی وجود نشسته ای!!
دستی بر آر و ما قبرستان نشینان عادات سخیف خون فروشی و پشت کردن به راهت را از منجلاب کثیف منیت ها برهان...خداوند روایت فتح را مثل خرمشهر آزاد کند
من از خداوند متعال می خواهم به برکت خون سید شهیدان اهل قلم در صورت صحت این خبر خداوند باعث و بانی این خیانت ها را هدایت کند و اگر قابل هدایت نیستند نابود کند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi