شناسه خبر : 84079
پنجشنبه 24 تير 1400 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تسلیت به مناسبت شهادت ۳ شهید مدافع امنیت در کهنوج

استاندار و فرمانده سپاه ثار الله استان کرمان در پیامی شهادت سه مامور نیروی انتظامی در کهنوج را تسلیت گفتند.

تسلیت به مناسبت شهادت 3شهید مدافع امنیت در کهنوج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان  در بخشی از پیام  علی زینی وند استاندار کرمان آمده است.استان کرمان در خط مقدم مبارزه با موادمخدر قرار دارد و پیمودن این راه سترگ، حاصل جان فشانی عزیزانی است که جان شیرین خود را برای ایجاد امنیت پایدار در استان و کشور در طبق اخلاص گذاشتند تا سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف پلید خود و آلوده کردن نوجوانان و جوانان این مرز و بوم با پدیده شوم اعتیاد ناکام بگذارند.

 عملیات شهادت طلبانه فرزندان برومند نیروی انتظامی استان کرمان در درگیری اخیر شهرستان کهنوج که موجب به شهادت رسیدن دلاورمردان سرهنگ‌دوم ناصر بشنام، سروان نظام تاجیک و ستوان دوم مسلم بناوند شد جلوه ای از این مبارزه دائمی و ایثارگرانه است.

 در پیام سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان هم آمده است... این شهدای بزرگوار که در راه امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم نمودند، بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهند بود.

 شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌گردد، افتخار دفاع از امنیت وطن توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند وبدون شک این راه ادامه خواهد داشت.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi