شناسه خبر : 84090
جمعه 25 تير 1400 , 10:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همه اش تقصیر کم کاری بنیاد است!

یوسف - جناب آقای مهندس اوحدی؛ مدیران کل و روسای بنیاد شهرستان ها‌ باید عرض کنم.

 در خصوص این اتفاق غم انگیز و رقت بار و بسیار بد و بسیار پرحاشیه که به خاطر چندپهلو صحبت نمودن و گزارش های ضد و نقیض پلیس و بنیاد و درج و پخش این اخبار های ضد و نقیض در خبرگزاری ها، در فضای مجازی و... با کمال تأسف باعث لطمات شدید و جبران ناپذیری به جامعه ی بزرگ شاهد و ایثارگران به ویژه جانبازان عزیز گردید.

 اینجانب بی تعارف میگم ۱۰۰ درصد بنیاد شهید و امورایثارگران در به وجود آمدن این نوع اتفاق و حوادث های ناگواری که تا به امروز رخ داده می باشد و اگر بنیاد هرچه زودتر چاره ای نکند، متاسفانه بازهم شبیه این ماجرا مجددا در آینده رخ خواهد داد.

 متاسفانه دلایل بسیار زیادی در ۱۰۰ درصد مقصر بودن بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولی ناقص و ناهماهنگ و قصور کننده در اجرای وظایف محول شده ی خود در قبال حفظ و حراست ننمودن از آبرو و حیثیت جامعه ی بزرگ شاهد و ایثارگران موجود هست که به هیج وجه نمی توانند منکر تقصیرشان شوند عوامل محترم بنیاد درخصوص بوجود آمدن آیت اتفاقات تلخ و تاسف بار شانه خالی کنند و خود را بی تقصیر اعلام نمایند.

 شخصا حقیر در شهرستان و بنیاد استان خودم و حتی بنیاد مرکز شاهد موارد بسیار زیادی بوده ام و بارها با دو چشمان و دو گوش های خودم شاهد و شنیده ام، شاهد حضور و تقاضای بعضا ایثارگران در بنیاد شهید بوده ام اما متاسفانه عوامل بنیاد ضمن البته نمیشه کل مجموعه را گفت اما میتوانم بگم اکثرا ضمن اینکه برخورد مناسبی ندارند متاسفانه هیچگونه کمک و مساعدتی حتی در راهنمایی نمودن هم کوتاهی دارند و حتی بعضا از مدیران و کارکنان  کارشکنی هم می کنند.

اینستاگرام
سلام من فرزندجانباز۲۵درصدهستم سال ۹۹استخدام علوم پزشکی اردبیل دریکی ازشهرهای اردبیل شدم ودربیمارستان مشغول به کارهستم رئیس شبکه بارفتن من ازاین شهرمخالفت کردبااینکه هم ورودی های منوباانتقالیش موافقت کردچون من فرزندایثارگرهستم به خدااگه خودبنیادکاری برای مانکنه هیچکسی به مارحم نمیکنه چون فرزندجانبازم سختگیری روبرامن ۱۰۰۰برابرمیکنن تاانصراف بدم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi