شناسه خبر : 84149
دوشنبه 28 تير 1400 , 09:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حال سخت یک مادرجانباز و خواهرشهید!

ندر. ق - فعلا حق و حقوق خود جانبازان و خانواده شهدا را بدهید تا بعدش وضعیت اشتغال فرزندانشان!... جانبازی که با وجود حدود یک ماه بستری تنها 13 درصد در سال های پس از جنگ براش درصد قید گشته و با وجود نخبه بودن آن زمان و مدرک تحصیلی، هم اکنون بعداز 52 سال سن هنوز مجرد و بیکار و بیمار خونه نشین در خونه مادری و با تنها حقوقی که تازه امسال شده بالای دو میلیون و یا مادرش که پیرزن 73 ساله خود سرپرستی ست که در سن جوانی با شوهر 40 ساله اش ازدواج کرد و شهیدی را که فرزندش نبود ولی مثل فرزند خود از طفولیت خود بزرگش کرد

 و از شوهر مرحومش هم 9 فرزند متاهل و مجرد و همه تحصیلکرده و اکثرا بدون کار دولتی و یا بیکار را داراست و همچنین هم مادر جانباز است و هم خواهر شهید هم هست و بعد از فوت شوهرش یعنی از سال 81 با اندک حقوقی که بنیاد بهش میداده امرار معاش میکرده و حالا از اول امسال حقوق این پیرزن را به بهانه یه استعلام قطع کرده اند و بعد از 4 ماه حالا که قراره از این ماه حقوقشو بهش بدن ولی چرا بدون معوقات؟

 یعنی بدون دادن حقوق  اون 3 ماهی که از امسال گذشته و درحالیکه ایشون به امید این اندک حقوق برای نون شبش این مدت زمان را قرض کرده و خورده، حالا باید برای ادای قرضش و اون سه ماه معوقاتی که حقش بوده چه کار کند؟

 و یا در این سن پیری یا میانسالی فکر نون شب خودشان باشند یا اشتغال فرزندان متاهل و یا مجرد و یا برادر خود که بدون داشتن شغلی باثبات و درخور وضع و تحصیل اونا و یا کاری که باتوجه به تحصیلات و وضعیت جسمانیشون مثل عمل قلب باز یکی از اونا اونم در 40 سالگی، مجبورند در شرایط وخیم و فقر فقط گذر عمر کنند؟!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi