دوشنبه 28 تير 1400 , 09:39
ارتقاء ارائه خدمات غیرحضوری به ایثارگران
حسین شکرویان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران در حاشیه نشست تخصصی با روسای ادارات حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی با بیان اینکه امروز همدلی و همراهی مدیران و کارکنان در همه حوزهها، زمینه خدمت رسانی شایسته به ایثارگران و خانوادههای شهدا را فراهم کرده است، اظهار داشت: با برنامه ریزیهای صورت گرفته، شاخص ارتباطات در ادارات تابعه ارتقاء یافت و امروز شاهد کاهش شکاف ارتباطی بین شهرستانهای تابعه هستیم.
وی مهمترین شرط کاربرد و استفاده از اتوماسیون اداری را، توسعه دامنه عملیات سازمان برشمرد و افزود: امروز باتوجه به شرایط بیماری کرونا و لزوم پاسخگویی مناسب به ایثارگران و خانوادههای شهدا، تلاش کردیم تا بستر ارتباط غیرحضوری جامعه شریف ایثارگری با بنیاد را ارتقا دهیم، توسعه راههای ارتباط مجازی، راهاندازی میز خدمت و پاسخگویی شفاف و غیرحضوری به ایثارگران از اهداف اجرای این طرح بود که امروز تا حد مطلوبی از آن محقق شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهرستانهای استان تهران با اشاره به ساماندهی املاک و ساختمانهای تحت پوشش بنیاد شهرستانهای استان تهران، خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در امر ساماندهی املاک و دریافت اسناد ثبتی نیز از اقدامات مهم صورت گرفته است و امروز اداره کل بنیاد شهرستانها در حوزه اسناد مالکیت، جزء استانهای برتر در کشور معرفی شده است.
وی از تسریع در فرایند تبدیل وضعیت اشتغال ایثارگران در بنیاد شهرستانهای استان تهران نیز خبر داد و گفت: با مصوبه مجلس و ابلاغ آن جهت اجرا در دستگاههای اجرایی، فرایند تبدیل وضعیت کارکنان شاغل از نیروهای انجام کارمعین، شرکتی و پروژهای که دارای نسبت ایثارگری هستند با سرعت در حال انجام است.
شکرویان خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران را مقدس و به فرموده امام راحل (ره) موهبت الهی دانست و تصریح کرد: هر خدمتی که از روی اخلاص و عشق در این حوزه صورت میگیرد، دعای خیر شهدا را به دنبال دارد و همه ما باید در برابر این مسئولیت پاسخگو باشیم.
خوشابحال مدیران و کارکنان بنیاد
خوب شد این کرونای لعنتی پیداش شد وگرنه از کجا این همه بهانه برای دور کردن ایثارگران از بنیاد باید با چه بهانه ای این خدمات غیر حضوری خودشان را توجیه می نمودند مخصوصا کارکنان نخبه شون که هر روز برای خلاص شدن از شر جانبازان و خانوده معزز شهدا یک یا چند نوع خدمات جدید غیر حضوری اختراع می نمودند
اما جالبه ممکنه عده ای از ایثارگران و خانواده های معظم شهدا وقتی خبر این خدمات غیر حضوری بنیاد را به بهانه ی کرونه بشنوند یا ببینند در جایی ضمن خوشحالی تشکری هم داشته باشند
اما باید بدانیم ابداع و تولید این نوع خدمات غیر حضوری و راه ندادن ایثارگران به داخل ساختمانهای بنیاد به ویژه بنیاد مرکز همه اش بخاطر ماها نیست که یه وقت خیال نکنیم دلشان برای ما سوخته ... نه دلیلش اینکه اون تعداد مدیر و کارکنانی که از حضور ایثارگران در بنیاد بصورت فیزیکی بیزارند دیگه با خیال راحت در نبود ارباب رجوع بنشینند پشت میزهای بزرگ با صندلی های بزرگ و چرمی و چرخشی و فنری وووو با اینترنت رایگان راحت به امور شخصی خودشان بپردازند و خدمات رسانان بنیاد هم دائم چای و نسکافه و قهوه ی تلخ و ناب هم براشون بیارن بخورن و اینترت مصرف کنند... اینهم از پشت پرده ی خدمات غیر حضوری بنیاد... ان شاءالله قبول باشد این نوع خدماتشان
چوافعا خجالت داره برای سایتی که خودشان را متدین و درستکار و البته میدانند
آما در عمل با کمال تأسف اینگونه نیستند
نمیدانم چرا پیامهایی که نه فحاشی هست و نه توهین به احدی چرا نمیگذارند دیگران بخوانند
واقعا جای تاسف داره... البته نگذاشتن پیامها و بصورت گزینشی ایرادی ندارد ... اما برای سایتی که مدیرانش مدعی حقیقت و بدون سانسور می باشد جای خیلی ایراد و خجالت دارد
اینجا معلوم شد که شما با خوانندگان تان صادق نمی باشند و دست نشانده بنیادی هستید ... اگر از بنیاد ساپورت مالی نمی شوید دلیل حذف پیتمهای بنده که در مورد بنیاد فرستادم چی بوده؟
خدا از تون نگذره و در قیامت پاسخ اعمال خیانت کاری تونو خواهد داد