شناسه خبر : 84177
دوشنبه 28 تير 1400 , 15:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست فراکسیون فرزندان شاهد برای دیدار با رئیس جمهور منتخب

فراکسیون فرزندان شاهد مجلس، خواستار ملاقات با رئیس جمهور منتخب برای اجرای کامل قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران شد...

فاش نیوز - فراکسیون فرزندان شاهد مجلس، خواستار ملاقات با رئیس جمهور منتخب برای اجرای کامل قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران شد.

  به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، «ابوالفضل ابوترابی» سخنگوی فراکسیون فرزندان شاهد، با اعلام این مطلب اظهار داشت: فراکسیون فرزندان شاهد مجلس شورای اسلامی که شامل 17 نماینده از فرزندان شهدا است، با ارسال نامه‌ای به آیت الله رئیسی، خواستار ملاقات با رئیس جمهور منتخب در هفته آینده شده است.

  نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم، ادامه داد: این درخواست فرزندان مجلس شاهد مجلس شورای اسلامی، از سوی دفتر رئیس جمهور منتخب مورد استقبال قرار گرفته و قرار است طی هفته آینده این ملاقات برگزار شده و پیرامون مسائل و مشکلات جامع ایثارگری به گفت‌وگو بپردازیم.

 عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید آیت الله رئیسی از آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی، خاطرنشان کرد: این حرکت رئیس‌جمهور منتخب، واقعاً قابل تقدیر است و نشان دهنده این موضوع است که رسیدگی به مسائل، مشکلات و مطالبات جامعه ایثارگری در اولویت تصمیم‌گیری‌های آیت الله رئیسی است.

 عضو کمیسیون شوراهای مجلس متذکر شد: متاسفانه با توجه به فضایی که در جامعه وجود دارد، جانبازان قطع نخاعی تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته اند؛ در حالی که بیشترین ایثارگری را در دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند. حرکت رئیس جمهور منتخب در بازدید از جانبازان نخاعی، واقعا امیدوارکننده و نویددهنده‌ی آینده‌ی روشنی برای ایثارگران است و موجب دلگرمی برای آنها و خانواده‌شان می باشد.

 نماینده دوره دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این اقدام از سوی رئیس‌جمهور، امر بسیار زیبایی بود که امیدواریم در آینده ادامه پیدا کند و به عنوان الگویی برای سایر مسئولان، مورد نصب العین قرار بگیرد.

 عضو کمیسیون شوراها در پایان تصریح کرد: هدف از ملاقات اعضای فراکسیون فرزندان شاهد با رئیس جمهور منتخب، درخواست برای اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدگی به مطالبات جامعه ایثارگری و بخصوص خانواده های معظم شهدا است.

 نماینده ایثارگران مجلس یازدهم در پایان یادآور شد: نمایندگان ایثارگر مجلس در فراکسیون فرزندان شاهد و فراکسیون های ایثارگران، به جد به دنبال حل و فصل مشکلات جامعه ایثارگری است و در این راستا اقدام به تهیه طرح‌های خوبی در صحن مجلس کرده است.

اینستاگرام
سلام ای کاش طرحهایی که از سوی رییسان سابق بنیاد شهید به دولت ارجاع شده ولی چند سال در دولت معطل مانده دردوره ریاست جمهوری آقای رئیسی اجرایی شود از جمله معافیت بر مالیات حقوق فرزندان ایثار گران، (فرزند جانباز55درصد وآزاده به رحمت خدا رفته)
همتون وقتی به قدرت می‌رسید فقط به فکر منافع خودتون هستید میگید نه چرا سهام فرزندان شهید را در بورس نابود کردند و شما حرفی نزدید جالبه دیشب در یک مهمانی بودم مهمانان گفتند آقای اسفندیار رئیس موسسه اندوخته شاهد میخواهد برای جبران ناشی از بستن سهم که هیچ کس نتوانست بفروشد سهام جبرانی بدهد در آخر گفتند مملکت مال فرزندان شهید است گفتم آقا چنین چیزی صحت ندارد صبح به موسسه زنگ زدم می‌گوید کسی که به ما پول داده در آن موقع بورس که بهش سهم بخریم این طرح مال اون است آقای اسفندیار با شکوه می‌گوید به فرزندان شهید و شکری هم حمایتش میکند در حالی که 165000فرزند شهید تنها طبق آمار خودشون بع1800نفر دادند بقیه زیر گردو تشریف ببرند این اژدهای هفت سر یعنی شرکتهای بنیاد شهید واقعا به هم وصل هستند شما نمایندگان فراکسیون چرا حرفی نمی‌زند یا خدایی نکرده شما را هم مال دنیا فریب داده اگر اینطور است حیف پدرانتان در غیر اینصورت آقا به شخص ریسی اعتراض کنید تا همه را عوض کند منظورم از اژدهای هفت سر سخن رهبر انقلاب است برید مطالعه کنید
آقای اسفندیار چرا آبروی فرزندان شهید را میبرید از یک طرف سرمان کلاه گذاشتید در موسسه اندوخته شاهد وازدطرفی مسخره کردید آقای شکری فرزندان شهید در کوچه وهمه جا میگویند ضرر شما را دولت جبران خواهد کرد چرا ما را خارج جامعه دانستید و چنین تبلیغات نادرست و مربی کردید ما مارا به مسخره بگیرند و بگویند دارند پارتی بازی میکنند به خدا آقایان شکری و اسفندیار ابرو برای فرزندان شهید نداشتند خدا ازتون نگذره
فرزندان شهید آنقدر نجیب هستند که به این مسائل اعتراض نمی‌کنند ولی شما فراکسیون شاهد چرا اعتراض نمیکنید مگر شما صدای 165000فرزند شهید در موسسه اندوخته شاهد نیستید برید ببینید چهل با سهام فرزندان شهید در بورس کردند نابود کردن سهامشان را در یک سال
سلام به شهدای عزیز
و خانواده شهدای عزیز باید تامین بشوند.
ولی سوال کردید چرا این فراکسیون با بچه های جبهه قهر است ؟!

که همه ایران بجهت تورم و گرانی :
حقوقشان ۲ برابر شده است .
بغیر از جانبازان عزیز ۵%
که ۲ تومان ناقابل گدا می گیرند .
به خود بیایید و ۸ ملیون تومان حقوق ماهانه جانبازان عزیز زیر ۲۵ % را بدهید.
و خود را از بدهکاری و ظالمی نجات بدهید .
۴۰سال استکه این فراکسیون ایثارگر :
نگفت بچه های جنگ جانباز ۵ % را
حقوق مکفی ۸ ملیون تومان ماهانه بدون اماّ و اگر بدهند.
اسمتان را عوض کنید و بگذارید :
فراکسیون خودی سوای ؛ایثاروشهادت.

و حافظ منافع خودی نخودی.
و بیخیال بچه های جبهه و جنگ.
و بیخیال شاهد و جانباز .
خواهشمندیم اگه میشه مقداری صدقه بنیاد به جانبازان معسر را زیاد کنید
با این مبلغ چی میشه خرید
با سلام
جهت اطلاع
جناب آقای ابوالفضل ابوترابی
نماینده نجف آباد اصفهان هستند
آقایان لطفا از جانبازان زیر 25 درصد یادتان نره قرار بود امتیازات 25 درصد به جانبازان زیر 25 درصد تعلق بگیرد چی شد راستی آیا کسی نوشته های درج شده را میخواند یا نه
شایعه درست نکن.

من خودم امروز
یک عدد پنیر ۴۰۰ گرمی خریدم.
دیگه چی میخوای
باید توقع خودت رو
با گشنه خوری
ساعت کنی
40 سال این دیدارها تاثیری نداشت و نخواهد داشت. برید دیدار
من خوندم
برو بخواب
سلام و احترام و ادب به همه ایثارگران و خانواده معزز ایثارگر،
حالا که با رأی مردم عده ای از بزرگواران ایثارگر نماینده مجلس شورای اسلامی هستند و فرزندان این نمایندگان محترم با کمک و پشتیبانب پدران بزرگوارِ نماینده مجلس وقت ملاقات با رئیس جمهور منتخب مردم را فراهم نمودند خواهشمندیم این پیام ما را به ریاست محترم جمهور آیت الله رئیسی برسانید تا مشکل ما را چاره اندیشی کنند.
____
ما ایثارگران عضو هیئت علمی(پیمانی) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور قبل از برنامه 5 ساله توسعه پنجم تا کنون در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مشغول فعالیت هستیم.
مدت جبهه داوطلبانه ما بیش از 6ماه و بعضا تا 4 سال هم می باشند و میزان در صد جانبازی ما بیش از 25% و بعضاً تا 55 و 60% هم می باشند مدارک تحصیلی ما نیز کارشناسی ارشد با رشته های مطلوب وزارت علوم است. و هنگام جذب هیئت علمی فرایند مصاحبه علمی و صلاحیت عمومی(گزینش) را هم طی نموده ایم.
متأسفانه وزارت علوم ما را تبدیل وضعیت به رسمی قطعی یا لااقل رسمی- آزمایشی نمی نماید.
برای رضای خاطر خدا این مشکل را به آقای رئیسی رئیس جمهور عزیز منتخب ملت برسانید. با تشکر و سپاس از همکاری این پایگاه در رساندن پیام ما به ایثارگران ملاقات کننده با ریاست محترم جمهور.
در این محل کسی نیست که به داد جانبازان زیر 25 درصد برسد؟ بابا وقت رفتن ما شد و هر ر وز یک نفر جدید و حرف تکراری... تورا به خدا این امتیاز ها برابر و عادلانه کنید تا کی ما تماشاچی باشیم. آقای نوروزی این وضع را شما قم زدی....
( آقای نوروزی این وضع را شما قم زدی....)

قم نزد
زمین های رباط کریم
سلام.دیدار چی مگه شما نماینده تمام جانبازان هستید؟ شما هیچی نیستید.فقط برای جانبازلن بالا درصد دست پا میزنید بقیه نه تمام امکانات امتیازات به بالا درصد ها میدید بقیه هیچی فقط نگاه کنن هرجا میری فقط میگه بالا ۲۵درصد این چه مسخره ایه
خجالت بکشید اه اون جانبازان وه خونشون ریخته شده ولی توجه ای بهشون نکردید گردنتون
پدرمان تا به رحمت خدا رفت اولین کاربنیاد شهیدقطع کردن حقوقش بود که جانباز۵۵درصد و آزاده وازکارافتاده کلی بود دستشان درد نکند بااین قوانینی که تصویب میکنید،؟؟
سلام خدا قوت شهرداری همدان هیچ قدمی برای تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر که جدیدا بخشنامه شده است انجام نداده است از شما خواهشمندم پیام مارو به گوش مسءولین مربوطه برسانید. بنده از نیروهای شرکتی شهرداری همدان هستم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi