شناسه خبر : 84185
چهارشنبه 30 تير 1400 , 13:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رئیس بنیاد شهید و آیت‌الله رئیسی

در ادامه دیدار مقامات دولتی و کارگزاران نظام با رئیس‌جمهور منتخب، سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، روز دوشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب با آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار کرد.

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با آیت‌الله رئیسی/ تأکید رئیس جمهور منتخب بر شناسایی و رفع دغدغه‌های خانواده ایثارگران
به گزارش «ایثار»، آیت‌الله رئیسی در این دیدار با تأکید بر اینکه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ولی‌نعمتان ما هستند،‌ اظهار داشت: هر خدمتی که نگرانی خانواده ایثارگران را برطرف کند، وظیفه همگانی ما است و باید همه همت و تلاش خود را بکار بگیریم تا دغدغه‌ها و نگرانی‌های این عزیزان در بخش‌های مختلف از جمله مسکن، درمان و اشتغال برطرف شود.
رئیس جمهور منتخب تصریح کرد: لازم است مسائل و مشکلات خانواده ایثارگران بطور کامل احصاء شده و راهکارهای متناسب با حل و فصل آنها، ارائه و اجرایی شود.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار با آرزوی توفیق برای آیت‌الله رئیسی و دولت سیزدهم، گزارشی از آخرین فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه متبوع خود ارائه کرد.
انتهای پیام/
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi