شناسه خبر : 84186
چهارشنبه 30 تير 1400 , 13:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشریح آخرین اقدامات انجام شده در زمینه واکسیناسیون ایثارگران در برابرکرونا

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح آخرین اقدامات انجام شده در زمینه واکسیناسیون ایثارگران در برابر بیماری کرونا پرداخت.

تشریح آخرین اقدامات انجام شده در زمینه واکسیناسیون ایثارگران در برابر بیماری کرونا
به گزارش «ایثار»، دکتر عبدالرضا عباسپور با اشاره به انجام واکسیناسیون برای ۳۴ هزار نفر از جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد، گفت: حدود ۹۵ درصد از این عزیزان هر دو دوز واکسن خود را دریافت کرده‌اند. همچنین دوز دوم واکسن برای ۹ هزار جانباز دارای مصدومیت شدید شیمیایی، قطع نخاع، دو چشم نابینا و چند عضو قطع و والدین معظم دو شهید به بالا تزریق شده است.
وی با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا برای ۲۰۰ هزار جانباز ۲۵ تا ۵۰ درصد و ۹ هزار همسر جانباز ۷۰ درصد از هفته گذشته آغاز شده است، افزود: اکثر والدین معظم شهدا نیز هر دو دوز واکسن خود را دریافت کرده‌اند.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به‌منظور تزریق واکسن کرونا برای تمام همسران جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد و تمام همسران شهدا که مجموعاً ۱۰۷ هزار نفر را شامل می‌شود صادر شده است و با ابلاغ این موضوع به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها، تزریق واکسن به این عزیزان نیز به زودی آغاز می‌شود.
عباسپور با بیان اینکه تمام جانبازان بستری در آسایشگاه‌ها و بیمارستان‌های روانپزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران و پرسنل این مراکز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، افزود: در حال تلاش برای راه‌اندازی یک سایت ویژه تزریق واکسن کرونا به ایثارگران در بیمارستان مصطفی خمینی هستیم تا این عزیزان واکسن خود را بدون مشکل در این مجموعه دریافت کنند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
بنام خدا
باسلام
بنده در تاریخ شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ با تماس مسئول درمان بنیاد شهید شاهین شهر اصفهان جناب آقای بایمانی دوز اول واکسن آسترازنکای کره ای را تزریق کردم
و طبق روال عادی با گذشت ۱۲ هفته باید شنبه ۲۶ تیر ماه دوز دوم واکسن را تزریق می کردم
که هنوز نه تماسی گرفته اند نه پیامکی داده اند
با پیگیری ها از قرارمعلوم فعلا واکسن استرازنکا وجود ندارد
امیدوارم به سرعت و طی یکی دو روز آینده مسأله حل شود
نگران این هستیم که تزریق دوز دوم بعد از موعد تعیین شده از لحاظ علم پزشکی فاقد تأثیر گذاری لازم باشد
اگر مسئولین صدایی از ما می شنوند
لطفا اقدامی بکنند
ممنونم
سلام
جانباز ۵۵ درصد فقط منتظر واکسن ایرانی کو برکت هستم هر واکسن غیر ایرانی رو نمی زنم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi