شناسه خبر : 84189
چهارشنبه 30 تير 1400 , 14:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عروج جانباز دزفولی دفاع مقدس و دفاع از حرم

حاج علیرضا شهربانو زاده جانباز دزفولی دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بیت پس از تحمل سال‌ها رنج جانبازی شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت.

جانباز دزفولی ۸ سال دفاع مقدس و دفاع از حرم به یاران شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، شامگاه یک شنبه حاج علیرضا شهربانو زاده جانباز دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت همچنین برادر شهید هشت سال دفاع مقدس محمدحسین شهربانو زاده، که به دلیل مجروحیت‌ها در حال درمان بود به فیض شهادت نائل و به یاران شهیدش پیوست.

شهربانو زاده متولد سال ۱۳۴۳ بود که در سن ۱۷ سالگی برای نخستین بار در جبهه‌ها حاضر و در عملیاتهایی طریق القدس، فتح المبین، بیت المقدس، والفجر مقدماتی، والفجر، عملیات خیبر، عملیات بدر، والفجر۸، کربلای۴، کربلای۵، نصر۴، نصر ۸، والفجر ۱۰ بیت المقدس ۷ حضور فعال و موثر داشت.
همچنین در طول ۸۱ ماه حضور در جبهه دو بار مورد اصابت ترکش و چندین بار در معرض گازهای شیمیایی قرار گرفت.

وی پس از آن در جمع مدافعان حرم قرار گرفت و در عملیات‌های آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا شرکت نمود و به گفته همرزمانش بارها تا مرز شهادت پیش رفت.

مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در پیامی، شهادت جانباز سرافراز، حاج علیرضا شهربانوزاده را تبریک و تسلیت گفت.

محمد مخبر در پیامی، شهادت جانباز سرافراز، حاج علیرضا شهربانوزاده را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

درود خدا بر دلاورمردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرین‌شان نگاشته و سرافراز و پرافتخار در راه سربلندی کشور اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسودند.

حاج علیرضا شهربانوزاده از زمره مجاهدانی بود که سال‌های جوانی خویش را به مجاهدت خالصانه و دفاع از انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها و هم‌رزم  بسیاری از سرداران شهید سپاه اسلام، سپری کرد و مفتخر به مدال جانبازی گردید.

شهید گرانقدر در سال‌های اخیر تجارب ارزنده خود را برای یاری بخشی به مدافعین حرم و کمک به جبهه مقاومت اسلامی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری به کار گرفت و خدمات ارزنده‌ای از خود به یادگار گذاشت.

اینجانب شهادت سرباز وفادار ولایت را پس از تحمل سال‌ها رنج جانبازی به ملت شهید پرور خوزستان، همشهریان غیور دزفولی، اعضای خانواده معزز و نیز هم‌رزمان و دوستداران ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

حضرت حق روح پرفتوح ایشان را در نعیم الهی مقیم و در جوار امام شهیدان، هم‌رزمان و برادر شهیدش محشور و به عموم بازماندگان محترم، صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت عنایت فرماید.

محمد مخبر
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi