شناسه خبر : 84190
چهارشنبه 30 تير 1400 , 14:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تصاویری از شهید ناجا در شب عید قربان

شهید ستوان دوم ضرغام پرست در حین انجام ماموریت در شب عید قربان توسط اشرار در ماهشهر با مظلومیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تصاویری از شهید ناجا در شب عید قربان

شهید ستوان دوم ضرغام پرست در حین انجام ماموریت در شب عید قربان توسط اشرار در ماهشهر  با مظلومیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در روزهای گذشته با توجه به بحران و تنش آبی در  خوزستان، مردم با برگزاری تجمعات و اعتراضات مسالمت آمیز و به‌حق نسبت به این مشکلات ابراز گلایه کردند. اما در بین این اعتراضات، اغتشاشگران و عوامل ضد انقلاب جهت به انحراف کشیدن و برهم زنی اعتراضات مردمی با هدف کشته‌سازی و تخریب اموال عمومی و ایجاد خشونت اقدام به تیراندازی و اعمال غیر انسانی کردند.

 

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر به خبرنگار فارس گفته بود در پی اغتشاشات شب گذشته در شهرک طالقانی، مأموران یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در حین ماموریت توسط اغتشاشگران غافلگیر و در یکی از محلات از بالای پشت بام هدف رگبار گلوله قرار گرفتند.

وی افزود: در پی این حادثه ددمنشانه یک مأمور یگان امداد این شهرستان به شهادت رسید و یک مأمور دیگر از ناحیه پا مجروح شد.

به نقل از فارس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi