شناسه خبر : 84234
شنبه 02 مرداد 1400 , 09:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آخرین اخبار از واکسیناسیون ایثارگران

آخرین اخبار از واکسیناسیون ایثارگران/ 34 هزار جانباز واکسن کرونا دریافت کردند

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح آخرین اقدامات انجام شده در زمینه واکسیناسیون ایثارگران در برابر بیماری کرونا پرداخت.

عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به انجام واکسیناسیون برای 34 هزار نفر از جانبازان 50 تا 70 درصد، گفت: حدود 95 درصد از این عزیزان هر دو دوز واکسن خود را دریافت کرده‌اند. همچنین دوز دوم واکسن برای 9 هزار جانباز دارای مصدومیت شدید شیمیایی، قطع نخاع، دو چشم نابینا و چند عضو قطع و والدین معظم دو شهید به بالا تزریق شده است.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا برای 200 هزار جانباز 25 تا 50 درصد و 9 هزار همسر جانباز 70 درصد از هفته گذشته آغاز شده است، افزود: 60 هزار نفر از والدین معظم شهدا تاکنون دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند که از بین این عزیزان برای 50 درصد دوز دوم نیز تزریق شده است. مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به‌منظور تزریق واکسن کرونا برای تمام همسران جانبازان 50 تا 70 درصد و تمام همسران شهدا که مجموعاً 107 هزار نفر را شامل می‌شود، صادر شده است و با ابلاغ این موضوع به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها، تزریق واکسن به این عزیزان نیز بزودی آغاز می‌شود.

عباسپور با بیان اینکه تمام جانبازان بستری در آسایشگاه‌ها و بیمارستان‌های روانپزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران و پرسنل این مراکز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، افزود: در حال تلاش برای راه‌اندازی یک سایت ویژه تزریق واکسن کرونا به ایثارگران در بیمارستان مصطفی خمینی هستیم تا این عزیزان واکسن خود را بدون مشکل در این مجموعه دریافت کنند.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
ظلم به جانبازان زیر 25 درصد های شیمیایی را نمی بخشیم و فراموش نمی کنیم
تبعیض حتی در واکسن؟!
اقای مهندس اوحدی
درمان و معیشت جانباز چرا اولویت شما و بنیاد نیست ؟
چرا درحالیکه برخی از افراد تحت پوشش بنیاد برای هرینه سفرهای تفریحی و خارجی آنها بودجه هست ، ولی برای معیشت جانبازان در صف نوبت که بتوانند نان تهیه کنند بودجه نیست ؟!!
این همه تبعیض
آخه چرا !
دروغهای این دولت تمامی ندارد.این را هم به دروغهای این دولت اضافه کنید.جانباز ۵۰٪ هستم وقتی تماس گرفتم گفتند ما فقط حدود ۲۰۰۰۰واکسن گرفته ایم که آن هم برای خانواده شهدا هم کم است، که البته این را هم دروغ میگویند.واکسن روسی فقط برای دولتیان و مجلسیان و مدیران .واکسن دروغ برای مردم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi