شناسه خبر : 84235
شنبه 02 مرداد 1400 , 10:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کانال‌هایی که «شهید» آفرین شدند!

از پربازدیدترین کانال‌ مجازی تا کانال‌هایی که «شهید» آفرین شدند+فیلم

اصحاب کریمی ررزمنده دفاع مقدس در خصوص کانال‌هایی سخن گفت که نه تنها باعث انحراف اخلاقی انسان‌ها نشد،‌ بلکه آنها را آسمانی کرد.

 مرور زندگی شهدا و شناخت آن عزیزان سفر کرده، راه‌های نورانی را در برابر ما قرار می‌دهد که در روزهای تاریک زندگی‌می‌تواند، راهگشای حقیقی برای رسیدن به کمال و ترک معاصی و نافرمانی حضرت حق باشد.

حاج اصحاب کریمی ررزمنده دفاع مقدس و راوی هشت سال جنگ تحمیلی در بزرگترین گلزار شهدای جهان، بهشت زهرا(س) با اشاره به لزوم توجه به سیره شهدا و آشنایی با آنها از غفلت برخی از مسئولین نسبت به تبیین اهداف شهدا اظهار گلایه کرد و گفت: باید به جای حضور مجازی در کانال‌های شبکه‌های مجازی، از کانال‌های دفاع مقدس که خیلی‌ها از آن طریق آسمانی شدن اطلاع پیدا کرد. این کلیپ را اینجا ببینید:

دفاع مقدس , شهید ,

دفاع مقدس , شهید ,

دفاع مقدس , شهید ,

دفاع مقدس , شهید ,

دفاع مقدس , شهید ,

دفاع مقدس , شهید ,

دفاع مقدس , شهید ,

این مراسم با روایتگری حاج اصحاب کریمی از رزمندگان دفاع مقدس و مناجات‌خوانی حسن شالبافان با حضور اقشار مختلف مردم در شب‌های جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء در قطعه 40 بهشت زهرا(س) برگزار شد.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi