شناسه خبر : 84259
شنبه 02 مرداد 1400 , 12:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وحدت و همدلی در خوزستان؛ مرصاد دیگری برای منافقین

با اوج گرفتن اعتراض به حق مردم خوزستان که با تاکید بر حمایت از نظام و انتقاد جدی از دولت صورت گرفت؛ منافقین که برای کلاه بافتن از نمد اعتراضات ذوق کرده بودند، خود را به خون نشسته در مرصاد دیگری یافتند.

 

وحدت و همدلی در خوزستان؛ مرصاد دیگری برای منافقین حامد افروغ؛ انقلاب اسلامی ایران مانند بسیاری انقلاب‌های دیگر دارای ویژگی‌ها و امتیازاتی است که توجه به آنها می‌تواند راه شناخت آن را هموار سازد. از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، گروه‌های مختلفی که در پیروزی آن نقش داشتند، با شور و شوق بسیاری سعی در ایفای نقش برای بازسازی کشور و مدیریت آن می کردند.

در این میان گروهی موسوم به مجاهدین از شور و هیجان خاصی برخوردار بودند و همین شور و هیجان آنان را در طول مسیر نهضت، به اقدامات مسلحانه تشویق کرد که البته همین دست به سلاح بودن، پاشنه آشیل آنها شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تمایل قاطبه ملت ایران برای سپردن سکان انقلاب و کشور به امام خمینی (ره) و از رهگذر آن به اسلام ناب محمدی (ص) برای اداره کشور، باعث شد تا اندیشه های تند و التقاطی از جمله مجاهدین خلق به حاشیه رانده شوند.

مجاهدین خلق البته با حمایت از برخی افراد در سیاست حضور یافتند و حتی با حمایت‌هایی که از بنی صدر انجام دادند و به دنبال آن تحرکاتی که از خود برای حذف مخالفین بروز دادند، باعث شد تا در میان مردم به گروهی تندرو و غیرقابل اطمینان تبدیل شوند. با ختم غائله بنی صدر و هم‌پیمانی این دو ایران دیگر جای ماندن برای تفکر مجاهدینی نبود و همین مسال باعث شد تا این گروهک با تغییر مسیر، به نفاق و تزویر روی آورد.

این نفاق و خیانت تا آنجا پیش رفت که 17 هزار شهید مظلوم را روی دست ملت ایران گذاشت تا سند محکمی بر خیانت و رذالت تفکر مجاهدین خلق که از آن پس به منافقین مشهور شده بودند باشد. منافین اما از آنجا که از سوی ملت ایران واپس‌زده شدند، به دامان صدام پناه برده و با همکاری کردن با او، باعث خرابکاری‌های مختلفی در دفاع مقدس علیه ملت ایران شدند.

اما اوج مواجهه ملت ایران با منافقین در واقعه مرصاد بود که این گروهک با توهمات تصرف ایران و به خیال محبوبیتی که بین ملت دارند، از غرب کشور حمله کردند و در راه جنایات بسیاری آفریدند که چون لکه ننگی در پیشانی تاریخ این گروهک توجه همگان را جلب می‌کند.

با حمله منافقین ملت ایران بار دیگر بسیج شدند تا این غده چرکین را درمان کنند لذا به مصاف آنها رفتند و در عملیات مرصاد کار آنها را یک سره کردند. عملیات مرصاد با غرور و افتخار به پایان رسید اما پرونده منافقین بسته نشد و تا امروز ملت ایران هنوز از سوی خیانت‌ةا و خباثت‌های آنان ضربه می‌خورد.

آنچه امروز می‌تواند به مرصاد دیگری برای منافقین تبدیل شود، در میانه مشکلات و گرفتاری‌ها البته وحدت و همدلی است تا راه را بر نفاق و تزویر امثال منافقین ببندد و راه نفوذ آنان را سد کند. از حق هم نگذریم ملت ایران همواره با همه سختی‌ها توانسته است بر نفاق آنان فائق آید و در قضایای اعتراضات مردم خوزستان برای حق آب خود نیز این به وضوح دیده شد که ملت ایران در خوزستان راه خود را از منافقین و دشمنان جدا کرده و در نهایت فهم عمیق سیاسی و رفتار درست اجتماعی به اعتراض بسنده کرده و حق خود را مطالبه کردند، از این رو حتی اعتراضات خوزستان را هم می‌توان مرصاد دیگری برای سیلی زدن به منافقینی دانست که یک لحظه از فکر ضربه زدن به این ملت مظلوم اما مقتدر آرام نمی‌نشینند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi