شناسه خبر : 84311
چهارشنبه 13 مرداد 1400 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جلوگیری از تخریب ارزش های انقلاب

موقعیت ها را باید شناخت و باید از آنچه که باعث تخریب ارزش های انقلاب می شود، جلوگیری کرد. ..

فاش نیوز - موقعیت ها را باید شناخت و بر اساس شناخت عقلی باید از آنچه باعث تخریب ارزش های انقلاب می شود، جلوگیری کرد.

 بنابراین باید با تمام وجود در جهت روشنگری، با محوریت انقلابی‌گری پیگیر امور بود. امروز وضعیت نامتناسب معیشت در کشور و تحت فشار بودن مردم، اولین و مهمترین موضوع روز جامعه و کشور است. متاسفانه در حال حاضر بسیاری از مردم حتی برای تامین نیازهای ابتدایی خود در گرداب گرانی و تورم، گرفتار و دچار مشکلات فراوانی شده اند.

 بر این اساس امروز در هر زمینه ای مردم بدون استثنا اعلام نارضایتی می کنند و وقت اینکه ما به فرعیات توجه داشته باشیم و داستان هایی مانند اتل متل توتوله را بنویسیم، تمام شده است. بنابراین در شرایط کنونی گذراندن وقت به بطالت، خطایی جبران ناپذیراست.

ما گاهی به خودمان هم شک می کنیم که آیا ما در خواب و رویا هستیم؟ آیا برخی حضرات مسئول ماموریت دارند نظام را براندازی کنند؟

این ابهام از مدت ها در ذهن ما شکل گرفته است و قاعدتا با یک بار گفتن موضوعی و نهایتا در مرحله اعلام باید شاهد حل مشکل بود نه اینکه مشکلات جدیدی هم بر دامنه مشکلات قبلی اضافه کرد.

 اگر تا امروز برخی نتوانسته اند به این هدف شوم خود برسند، دلیلش توجهات حضرت حق و در کنار آن نگاه خدای سبحان به خون های ریخته شده برای اعتلای این انقلاب بوده است. شاید خیلی ها ندانند و یا اگر می دانند، خیلی برایشان حائز اهمیت نباشد که چه مسیری طی و چه خون هایی داده شده تا امروز این آرامش و امنیت در کشور حاکم باشد.

 شاید همان هایی که نمی دانند و یا نمی خواهند بدانند در اتاق های فکرشان درحال برنامه ریزی برای وارد کردن ضربات شدیدتری بر پیکره انقلاب هستد. متاسفانه اتاق های فکر لیبرال های غرب گرا شرایط را به گونه ای جلوه می دهند تا اعتقادات مردم از آنها گرفته شود.

 به طور مثال وقتی حضور مردم در نمازهای جماعت و جمعه را می بینیم و با دهه شصت- که اوج تهاجمات دشمن بود مقایسه کنید- آه از نهاد هر انسانی بیرون می آید. خوب می دانید که این آه از سر درد است، دردی که شهدا، مادران شهدا و فرزندان شهدا کشیده اند.

 در یک کلیپ اعزام به جبهه رزمندگان، که اتفاقا نقل محافل رسانه ایی و به خصوص رسانه های همسو با ایثار و شهادت هم بود؛ وقتی دخترک سه ساله یک رزمنده، به پدرش می گوید من بستننی می خواهم و پدر دستش را در دست خود دارد، او می داندکه این سفر شاید آخرین سفرش باشد.

 با این حال او با یک حرکت که ناشی از صلابت و مردانگی است، به راه خود ادامه می دهد. آری بر این چنین صحنه ها و حضور مادرانی که در بدرقه فرزندان شان اسفند دود می کردند، جز صلابت و عاشقی نمی توان نامی دیگر نهاد.

 متاسفانه دولت این چند سال بدون در نظر گرفتن این صحنه ها و بدون توجه به تلاطم هایی که انقلاب در طول مسیر به خود دیده تا به ساحل امنیت برسد، همه فشارها را بر گرده مردم تحمیل کرد!

 دولت با هر آنچه که در توان داشت تلاش می کرد تا مردم را در مقابل انقلابی که برایش خون دل خوردنده اند قرار دهد و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکرد و امیدوار بود این امر، در روزهای پایانی دولت بی تدبیر به وقوع بپیوندد.

سخن آخر اینکه باید در صحنه بود و با همه وجود این اجازه را از این خائنین به وطن گرفت که اگر غیر از این باشد، ما هم کم کاری کرده و آب در آسیاب دشمن ریخته ایم.

به امید سر بلندی و عزتمندی نظام مقدس اسلامی به رهبری حکیمی فرزانه

والسلام من اتبع الهدی

| رضاامیریان فارسانی

اینستاگرام
موقعیت ها را باید شناخت و بر اساس شناخت عقلی باید از آنچه باعث تخریب ارزش های انقلاب می شود، جلوگیری کرد.

بدبختی من همینه که خیلی مقید به همین جمله که نوشتی هستم . هر چند خدا صبرش از من کمتره و با پس گردنی داره همه شان را تنبیه می کند ولی من یه سوال دارم تا کی باید در مقابل هنجارشکنی ها که در محیط انقلابی ها داره صورت می گیرد من سکوت کنم ؟
برادرمبارزسلام سکوت ازناحیه بچه های جنگ عین خیانت است درقبال هنجارشکنی بایدباهمه وجودت مقابله کنی اگرمقیدبه مسیردوستان شهیدت هستی سکوت جایگاهی درمرامت نداردفریادت رابزن حجت راتمام کن
باسلام بر همه هم رزمان وعزیزان دل پاک ودل شکسته.خداوند مارا مامور کرده بود در ان زمان از دین وناموس ووطن دفاع کنیم .وصبورانه بسوزیم وبسازیم.وباز صبور باشیم.نمی دانم صبر چقدر بر ما حاکم شده .که دیگران میخورند ومیچاپند.دردورنجش مال ماست که باید صبورانه بسوزیم .مهم نیست ما چقدر شرمنده خانواده باشیم مهم این است که باید صبر کنیم تا دیگر اختلاص گران هم از راه برسند وراه باز ومهیا برای انها باشد.مهم نیست از خجالت نیمی از وجودمان اب شده ودر زمین بریزد..هرروز چند تا از عزیزان همسنگر بر اثر جراحت زمان جنگ به درجه رفیع شهادت میرسند .صبور باشید وعده ها دور به نزدیک رسیده.با این امار تا پنج سال دیگر صبر کنید.دیگر عزیزی نمی ماند وکلی ازدست ما صبوران راحت میشوند.ای عزیز بزگوار نمی دانم چگونه عنوان کنم که شما بزرگوار ناراحت نشوی .اصل نظام بر سر شما بزرگواران وچشم وامید رهبر به ما هاست .اگر قرار باشد ما صبر را به بهای دهیم این کار را سی سال پیش میکردیم.ولی ما با خدا معامله کرده واز مسئولین توقع داریم . اینجا در این سایت این حقیر مینویسم وحتمی دارم ومثل اینه برایم روشن است که این عزیزان صدای رسای ما خواهند بود .واینگونه اعلام موجودیت میکنیم .تا به گوش رهبر عزیزمان برسد.ما انسانهای بی وجدان وبی غیرت نیستیم .که مثل اقا زاده ها اختلاص وبخورند وبروند.روی سخنم با رهبر فرزانه وعالی قدر است .شما بفرماید .چقدر باید پاسوز حرف وعقید خود باشیم .به خدای بالا سر اگر کفر نباشد از او درخواست مرگ دارم.نمی دانم وفکرم بجای نمیرسد از شرمندگی وخجالت .حتی به فرزندان خودم که زمانی کوچک بودند حرف از من میشنیدند.سرشان را بالا نمی اوردند.اما حالا که سن بلوغ هم گذرانده اند.شاید به ظاهر به روی من نیاورند.اما حس درونی به من میگوید.حرف من بی پایه واساس.است.نمی دانم جواب چه باید بدهم.جز اینکه از شرم وخجالت در این سن وسال.سربار انان هستم وبا عوارض زمان جنگ ومجروهیت.ارتروز شدید استخوانی ورماتیسم شدید .وبخاطر نداشتن یک سرپناه زندگی پراز شور ونشاط را از هم پاشیده شده .وهر چه فریاد میزنیم گویا نیست کسی صدای ما را بشنود .زمانی خوب بودیم .اما حالا دیگر خاک هم ما را نمی پذیرد.شما را به روح پاک شهدا قسم .فکری اساسی برای این قشر صبور وسوخته وساخته بکنید..با دادن درهمی کار ساز نیست.استخوان لای زخم است ونمک پاشیدن.ما همه امید هایمان را از دست داده ایم .وبعد از خدا .اخرین امید بر دستور اکید رهبر عزیز مان.که سریع رسیدگی ودستور کلی را در اولویت .قرار دهد .وقول میدهیم .با همین اوضاع واحوالمان.منتظر امر ولایت برای فرود بر سر دشمنان این مرز وبوم هستیم.عا جزانه رسیدگی شود .فردا ها خیلی دیر است.خداوند طول عمر با عزت نصیب پاکان ومردان خدا جو وخداترس عنایت فرماید.انشا الله. امین.از برادران زحمت کش سایت فاش نیوز هم همیشه زحمت کش ودادرس ما بوده وهستند .ممنونم.به عزت وبزرگی خودتان ما را حلال کنید.شرمنده ایم از این همه درد که برای شما دردکشان نوشتیم.ودرد دل کردیم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi