شناسه خبر : 84312
دوشنبه 04 مرداد 1400 , 16:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور

واکسیناسیون خودرویی جانبازان نخاعی در پارک سرخه حصار تهران

جانبازان نخاعی و همسرانشان با هماهنگی انجام شده توسط انجمن جانبازان نخاعی و معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، با حضور در پارک جنگلی سرخه حصار، واقع در شرق تهران، به صورت خودرویی واکسن ایرانی کرونا دریافت کردند...

فاش نیوز - ظهر امروز گروهی از جانبازان نخاعی و همسرانشان با هماهنگی انجام شده توسط انجمن جانبازان نخاعی و معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، با حضور در محوطه پارک جنگلی سرخه حصار، واقع در شرق تهران، به صورت خودرویی واکسن ایرانی کرونا دریافت کردند.

این سومین روزی بود که به آن دسته از جانبازان نخاعی و همسرانشان که خواستار تزریق واکسن ایرانی برکت بودند، با هماهنگی قبلی واکسن ایرانی تزریق شد.

در روزهای شنبه و یکشنبه پیش از تعطیلات اخیر نیز تعداد دیگری از این ایثارگران با حضور در مرکز بهداشت شهرک آزادی، نخستین مرحله از واکسیناسیون خود را با واکسن ایرانی کو ایران برکت انجام دادند.

گفتنی است مرحله دوم واکسیناسیون این گروه از جانبازان یک ماه بعد انجام خواهد شد.

اینستاگرام
بررسی خالص دریافتی برخی مدیران دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نشان می‌دهد حداقل ۹ نفر از آنها بیش از رقم سقف حقوق در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ دریافتی داشته‌اند.
..
در این مملکت امام زمان ( عج) فقط
جانبازان جنگ بالاخص ۵ % حقوق
۲ تومان و فقیرند .
مسلمان شوید و ۸ ملیون تومان ماهانه حقوق جانبازان ۵ % را بدهید
که خداوند عالم اشتباه و گناهان
گذشته را می بخشد .
البته چون گناهتان بس بزرگ بود:
و اسلام و ایران را با هم نابود کردید.
فکر نکنم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi