شناسه خبر : 84403
شنبه 09 مرداد 1400 , 12:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد و ناجای کهکیلویه برای پدرم کم گذاشتند!

محمدعلی - احتراما پدربنده ازبازنشستگان ناجا ودارای سابقه 11سال حضور در مناطق عملیاتی شمال غرب وجنوب غرب از سال 1356 لغایت 1367جنگ تحمیلی دفاع مقدس وهفت سال ارشدیت و مجروحیت و چندباربستری در بهداری و بیمارستان های ناجا شمال غرب و جنوب غرب که بدون ازهویت جانبازی و با تشدید جراحت پشت گردن که ضایعه بدخیم پوستی ناشی از شیمیایی وحتی به تشخیص شورای پزشکی بیمارستان ناجا درسال 1364 که به علت سهل انکاری چهار نهاد مربوطه اعم ازناحیه انتظامی وبنیادشهید استان به دلیل عدم ارجاع مرحوم به کمیسیون درصد و سومی ناحیه انتظامی قصرالدشت شیراز باتوجه به ورود شخص ثالث که پیرامون این موضوع کسی یا شخصی شاکی نمی باشد.

 همچنین پزشکی قانونی به دلیل عدم ارایه مدارک درخواستی از خانواده مرحوم نهایتا دربیمارستان ام آر آی شیراز بر اثر ضایعه پوستی پشت گردن و ریوی ناشی از شیمیایی فوت می نماید و بعد از فوت جانباز ران راست معرفی می گردد.

 درصورتی که تمامی مدارک و حتی گزارش های زمان جنگ ایشان در سوابق خدمتی موجود بوده وحتی پزشکی قانونی در نظریه بعدی لازم به ذکر کرده که با استعلام از امور جانبازان و بیمارستان نامبرده یک جانباز ران راست میباشد وفوت ناشی از مجروحیت شیمیایی بوده است.

 لذا در نتیجه کمیسیون با همان رای قبلی اظهار نموده درصورت هرگونه سوال یا ابهام خاص مقتضی است که از طریق مرجع قضایی مربوطه اقدام گردد. حال چندسال است که میگذرد که میبایستی پدرم به عنوان کادرپایور ناجا طبق قوانین ایثارگران ناجا براساس بند (م)ماده 127 در زمان فوت ایشان احراز می گردید وهمچنین درزمان قید حیات ایشان می بایستی کمیسیون ماده 140 ناجا درهمان موقع انجام می گرفت که نهایتا با سهل انگاری های ناحیه انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و بنیادشهید استان مواجه گردیده و با هر بار مراجعه، می گویند آیا پدر شما به جبهه رفته است وبه بهانه های مختلفی خودشان را تبرئه می کنند.

لذا استدعا داشتم که راهنمایی بفرمایید به کجا شکایت کنم؟

باتشکر

اینستاگرام
سلام
بنظرم کمیسیون اصل 90 مجلس و اگه مدارک مثبته داری به دیوان عدالت اداری علیه بنیاد شهید و امور ایثارگران وناجا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi