شناسه خبر : 84447
دوشنبه 11 مرداد 1400 , 15:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان

دومین نشست ستاد برنامه‌ریزی مراسم و مناسبت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری به‌منظور هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، امروز (یکشنبه) با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جلسات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد برگزار شد.

سردار «یعقوب سلیمانی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با اشاره به هماهنگی و هم‌افزایی برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان و هفته دفاع مقدس، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نهاد متولی شهدا و ایثارگران نقش مهمی برای ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری یادبود شهدا و آزادگان و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و هفته دفاع مقدس دارد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دلیل آغاز پیک پنجم گسترش ویروس کرونا برای برگزاری برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان و هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نگاه ما برای برگزاری این برنامه‌ها این است که این برنامه‌ها هدفمند بوده و بتواند بر مخاطبان تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان و هفته دفاع مقدس در مکان‌های عمومی از جمله گلزار‌های شهدا و در بیمارستان‌ها عنوان کرد: همانند برنامه‌های سال‌های گذشته از جمله حضور آزادگان در بیمارستان و تجلیل از مدافعان سلامت تدبیری صورت بگیرد که این برنامه‌ها دارای جاذبه‌ی خلاقانه و اثرگذار باشد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه دفاع مقدس ما تجلی‌گاه حقانیت، استقلال و هویت نظام بود، افزود: دنیا ما را از دریچه سال‌های دفاع مقدس تجزیه و تحلیل می‌کند برای همین باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد با اشاره به نقش بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تجلیل فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: بنیاد افضل نهاد‌ها است و باید به عنوان مرجع و محلی برای رجوع ایثارگران باشد تا بتوانند در این نهاد احساس آرامش و تعلق‌خاطر داشته باشند. اگر بخواهیم در بنیاد شهید و امور ایثارگران اثرگذار باشیم باید به خط بزنیم و وارد میدان عمل شویم. رسالت ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید در وهله اول حرف برای گفتن داشته باشیم و به آن عمل کنیم.

سردار سلیمانی با تأکید بر مشارکت جدی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ستاد گرامیداشت دفاع مقدس گفت: باید حضور چشم‌گیری در برنامه‌های دفاع مقدس داشته باشیم و بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌صورت برنامه‌محور نقش فعالی در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به کشور ایفا کند.

انتهای پیام/

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi