شناسه خبر : 84461
سه شنبه 12 مرداد 1400 , 11:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دبیرکل جهاد اسلامی: سازش با اسرائیل غیرممکن است

تأکید بر بازگشت درگیری با صهیونیست‌ها در کرانه باختری

فلسطین| دبیرکل جهاد اسلامی: سازش با اسرائیل غیر ممکن است/ تاکید بر بازگشت درگیری با صهیونیست‌ها در کرانه باختری

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با ابراز اینکه سازش با رژیم صهیونیستی غیرممکن است، بر ضرورت از سر گرفته شدن درگیری با صهیونیست‌ها در کرانه باختری تأکید کرد.

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که دستاورد مقاومت در جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه یک دستاورد ملی باارزش است.

وی در گفت‌وگوی اختصاصی با عربی21، بر ضرورت ازسرگیری درگیری‌ با رژیم صهیونیستی در کرانه باختری تأکید کرد و گفت که این جزو مأموریت‌های گروه‌های مقاومت است.

النخاله درباره آینده آشتی ملی فلسطین و نقش جنبش جهاد اسلامی در نزدیک گرداندن دیدگاه‌های دو جنبش فتح و حماس گفت: آشتی بین این دو جنبش غیرممکن است و هرگونه میانجیگری در این راستا هدر دادن وقت است. چگونه می‌توان دو برنامه مخالف هم را کنار هم قرار داد؟ یکی به‌دنبال مقاومت است و دیگری با آن مخالف است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره امکان سازش با رژیم صهیونیستی گفت: سازش با این رژیم غیرممکن است و جنبش جهاد اسلامی از زمان امضای توافق اُسلو در سال 1993 میلادی پیش‌بینی کرده بود که این روند به شکست خواهد انجامید و فلسطینیان را وارد تنگنا می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: هرکس که سازش با اشغالگران را مطرح می‌کند و معتقد است که چنین چیزی ممکن است، او ماهیت پروژه صهیونیستی را درک نکرده است.

النخاله اظهار داشت: تشکیل دولت فلسطین ممکن نخواهد بود مگر از طریق تغییر موازنه قدرت و مقاومت.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین تأکید کرد که روند سازش با اسرائیل نباید به جایی ختم شود که فلسطینیان حقوقشان را از دست بدهند و موفق به تشکیل دولتشان نشوند.

به نقل از تسنیم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi