شناسه خبر : 84482
پنجشنبه 14 مرداد 1400 , 11:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با ارسال نامه‌ای به مقام معظم رهبری انجام گرفت:

اعتراض جانبازان قهرمان پارالمپیک به اقدام مدیران فدراسیون جانبازان و معلولین

با توجه به اینکه فدراسیون نام خود را به فدراسیون جانبازان ومعلولین مزین کرده و ما تنها دو ورزشکار جانبازی هستیم که در کل کاروان اعزامی به مسابقات توکیو وجود داشت...

فاش نیوز - جانبازان ورزشکار راه یافته به پارالمپیک 2020 ژاپن، که از سوی مدیران کمیته پارالمپیک کشور، از تیم اعزامی به این رقابت ها حذف شده اند، با ارسال نامه ای به مقام معظم رهبری، اعتراض خود را به نحوه مدیریت کمیته پارالمپیک کشور اعلام کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

بنا بر این گزارش، به دنبال حذف نام دو نفر از جانبازان ورزشکار راه یافته به پارالمپیک 2020 ژاپن از سوی مدیران کمیته پارالمپیک کشور، جانبازان محمدرضا میرشفیعی و مهدی زمانی با ارسال نامه ای به مقام معظم زهبری، اعتراض خود را نسبت به نحوه مدیریت کمیته پارالمپیک کشور اعلام کردند و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

در قسمتی از این نامه خطاب به رهبر معظم انقلاب آمده است: مع الاسف با تمام پیگیری های انجام شده، برای این مصدع پدر اُمّت شدیم که اعلام کنیم ما به وظیفه خود در زمان دفاع مقدس بعنوان یک سرباز عمل کردیم و در حیطه ورزش نیز با غلبه بر تمام مشکلات جسمی، توانستیم با ثبات تا این مرحله خودمان را برسانیم و به تکلیفمان عمل کنیم...

متن کامل نامه دو جانباز ورزشکار 70 درصد به این شرح است.

بسمه تعالی

حضور محترم مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)
سلام علیکم؛

احتراماً باستحضار می رساند، اینجانبان سید محمدرضا میرشفیعی، جانباز 70 درصد(قطع دو پا از بالای زانو) و مهدی زمانی، جانباز 70 درصد(قطع نخاع)، حدود دو سال است که سهمیه تیراندازی مسابقات پارالمپیک توکیو 2021 را که در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد، کسب نموده ایم و در مسابقات العین امارات که در فروردین ماه 1400 برگزار گردید، موفق به کسب مدال طلای تیمی تپانچه شدیم و زیر نظر مربیان و کادر فنی در اردوهای فشرده تیم ملی، تمرینات خود را مستمر و با روند رو به رشد وثبات ادامه داده ایم و از نظر کادر فنی، ما دو ورزشکار بهترین تیم تپانچه آقایان هستیم که تا بحال در پاراتیراندازی بوجود آمده است و براحتی به فینال مسابقات در دو رشته راه پیدا می کنیم و شانس دریافت مدال بازی های پارالمپیک را داریم.

ولی متاسفانه کمیته ملی پارالمپیک در تاریخ 18 خرداد، در کمال ناباوری و با کم لطفی بسیار و عدم توجه و دقت در نتایج مقدماتی که شاخص اصلی در تشخیص وضعیت ورزشکار تیراندازی است و نتایج فینال هایی که در طول این مدت از طرف داوران رسمی پارالمپیک برگزار گردیده است، ما دو نفر را از کاروان حذف کردند در حالیکه در اسامی اعلام شده کاروان، ورزشکارانی تحت عنوان حمایتی بدون هیچ امیدی به کسب مدال و حتی رسیدن به فینال هستند...!

و با توجه به اینکه فدراسیون نام خود را به فدراسیون جانبازان ومعلولین مزین کرده و ما تنها دو ورزشکار جانبازی هستیم که در کل کاروان اعزامی به مسابقات توکیو وجود داشت و ازسوی دیگر شانس کسب مدال را در دو رشته 10 متر و 50 متر داریم که به ازای هر کدام یک مدال برای کشور عزیزمان به ارمغان خواهیم آورد و کسب مدال توسط دو جانباز در مسابقات پارلمپیک، قطعا شور وشوق و انگیزه تلاش و ادامه زندگی را به بازماندگان دوران دفاع مقدس که درمنازل یا آسایشگاه ها بسر می برند،تزریق می کند و تاکید براین نکته که ریاست محترم بنیاد شهید، هزینه اعزام ما دو ورزشکار را تقبل کرده است.

البته در جلسه ای که روز سه شنبه 22 / 4 به درخواست و اصرار ما بعد از دو هفته با رئیس پارلمپیک آقای خسروی وفا و تیم مشاورش تشکیل شد،
بعد از ارائه دلایل فنی از طرف ما، در نهایت گفتند زمان برای ثبت نام نهایی به اتمام رسیده است و دو سهمیه کسب شده توسط ما، به کشورهای فاقد سهمیه اهدا می شود و بسیار این مطلب برای ما تلخ و دردناک است که سهمیه ای که ما برای کشور عزیزمان کسب کردیم به علت کم لطفی مسئولین به کشوری دیگر داده می شود و این در حالیست که با پرداخت مبلغی جریمه این کار شدنی است. مع الاسف با تمام پیگیری های انجام شده، برای این مصدع پدر اُمّت شدیم که اعلام کنیم ما به وظیفه خود در زمان دفاع مقدس بعنوان یک سرباز عمل کردیم و در حیطه ورزش نیز با غلبه برتمام مشکلات جسمی، توانستیم با ثبات تا این مرحله خودمان را برسانیم و به تکلیف مان عمل کنیم.

لذا خواهشمند است با توجه به فرصت ضیق و بسیار کم و حقی که از ما و تیم ملی کشورعزیزمان ضایع شده است و اینکه شما متولی ما هستید، دستور فرمایید در این خصوص اقدام عاجل و مقتضی صورت گیرد.

یاعلی
و من الله التوفیق

فرزندانتان: سید محمدرضا میر شفیعی

مهدی زمانی

اینستاگرام
شهرداری تهران را به جانباز عزیز جناب آقای علیرضا زاکانی تبریک می گوییم .

و امید داریم جانباز جناب آقای بهروز ساقی عزیز هوای ما را داشته باشد.
اگر مریض نبودم .
اگر.
ایران نترسد و به حملات اسرائیل
جواب منطقه ای بدهد و بجنگد.

اسرائیل قدرت جنگی بسیار دارد و ایران را می کوبد .
ولی میسازیم بهتر از قبل.

ولی اسرائیل نابود میشود.
و نام اسرائیل از نقشه محو میشود
و میشود :
فلسطین .
و قدس عزیز .
قبله اول مسلمین جهان را آزاد می کنیم.
و از زیر یوغ یهود نجات می دهیم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi