شناسه خبر : 84483
چهارشنبه 13 مرداد 1400 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنت خطاب به نتانیاهو:

حزب‌الله را با ۱۰ برابر قدرت موشکی بیشتر مقابل من قرار داده‌ای!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به شکست سیاست‌های همتای پیشین خود در قبال ایران، گفت کابینه نتانیاهو باعث شد حزب‌الله امروز 10 برابر قبل موشک‌های نقطه زن دراختیار داشته باشد.
با وجود اینکه «نفتالی بنت» موفق شد بنیامین نتانیاهو را شکست داده و به عنوان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انتخاب شود جنگ بین این دو تمام نشده است. «نتانیاهو»، نخست‌وزیر پیشین این رژیم «بنت» را به ترسو بودن متهم می‌کند، «بنت» هم شکست‌های پی‌در‌پی نتانیاهو را بر سر او می‌کوبد. این بار موضوع تصویب بودجه امنیتی این رژیم باعث شده تا این دو جنایتکار بر سر مقاومت منطقه و ایران به جان هم بیفتند.

انتقادات «بنیامین نتانیاهو» از سیاست‌های کابینه جدید تل‌آویو در قبال ایران، با واکنش «نفتالی بنت» نخست‌وزیر کنونی این رژیم همراه شد. «بنت» شامگاه دوشنبه طی جلسه پُرتنش پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) گفت سیاست‌های «شکست‌خورده» نتانیاهو در قبال ایران بود که کابینه جدید تل‌آویو را مجبور به افزایش بودجه نظامی، آن هم در شرایط سخت اقتصادی متعاقب همه‌گیری «کووید۱۹» کرده است. به نوشته وبگاه «یدیعوت آحارونوت» وی در این جلسه مدعی شد: «ایران برنامه هسته‌ای خود را با سرعت پیش می‌برد. ما با آن مقابله خواهیم کرد».
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به مخالفت‌های صریح کابینه نتانیاهو با نظرات آنچه او «کشورهای متحد تل‌آویو» خواند، در قبال ایران، خطاب به وی گفت: «ما می‌دانیم چه باید کنیم. اما جنگیدن و کلنجار رفتن با هر کشوری در جهان، همزمان با پیشرفت نظامی ایران، کاری غیرمسئولانه است. ولی این میراث شماست که برای ما به جا گذاشته‌اید».
همچنین «بنت» در جلسه کنست با انتقاد شدید از سیاست امنیتی کابینه نتانیاهو گفت: «شما در غزه ۱۲ سال خود را در برابر موشک‌ها قرار‌دادید و در حالی دولت را واگذار می‌کنید که حزب‌الله ۱۰ برابر قبل موشک در اختیار دارد و موشک‌هایش به هر نقطه‌ای در «اسرائیل» می‌رسد، شما همه این‌ها را برای ما باقی گذاشتید و به همین دلیل هم بودجه امنیتی سنگین است».
این در حالی است که «طال لیو رام» تحلیلگر نظامی روزنامه معاریو در مقاله‌ای به قدرت موشکی حزب‌الله لبنان پرداخته و نوشته که علیرغم تمامی تلاش‌های تل‌آویو، اما این قابلیت حزب‌الله رو به جلو پیش می‌رود.
در این مقاله آمده اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی در سوریه و همچنین بحران سیاسی و اقتصادی در لبنان و مشکلات اقتصادی در ایران، موجب نشده که پروژه موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله متوقف شود و این مسئله مسئولان سیاسی و مقامات نظامی رژیم صهیونیستی را در برابر شرایط بدی قرار می‌دهد و آنها نگران این هستند که در سال‌های آتی چگونه با این تهدید مقابله کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi