شناسه خبر : 84552
شنبه 16 مرداد 1400 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اسرائیل با پاسخ حزب الله غافلگیر شد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ارتش و سطوح سیاسی این رژیم خواهان ورود به جنگ با لبنان نیستند، گفتند که اسرائیل ارزیابی غلطی از پیامدهای حملات خود به جنوب لبنان داشت.

 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی: اسرائیل با پاسخ حزب الله غافلگیر شدشبکه المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل با پاسخ حزب الله غافلگیر شد و ارزیابی اشتباهی درباره تحرکات حزب‌الله داشت.

مقاومت اسلامی لبنان امروز جمعه با حمله چند راکت به خاک سرزمین‌های اشغالی به تجاوز روزهای اخیر این رژیم به خاک لبنان پاسخ داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به آن تاکید کردند، ارتش اسرائیل و سطح سیاسی اسرائیل خواهان ورود به درگیری با لبنان نیستند و اسرائیل نمی‌خواهد مرزهای شمالی آن به وضعیت مرزهای جنوبی با غزه مبدل شود.

به گفته رسانه‌های رژیم صهیونیستی، پیام ارتش اسرائیل در عمل علیه حزب الله نبود و فلسطینی‌ها طرف اسرائیل بودند؛ اما معلوم شد حزب الله تفسیر خاص خود را از این اتفاق دارد.

رسانه‌های صهیونیستی تاکید کردند که برآورد اطلاعاتی اشتباه بود و پیش‌بینی نادرستی از رفتار طرف مقابل انجام شده بود، چون اسرائیل تصور می‌کرد که حزب الله هرگز پاسخ نمی‌دهد.

رسانه‌های صهیونیستی حمله راکتی حزب الله را از بعد راهبردی یک اتفاق خطرناک برای اسرائیل خواندند و همچنین گفتند که امروز به دنبال پرتاب موشک از لبنان مراکز تفریحی در شمال فلسطین اشغالی نسبتاً خالی شده است.

ظهر چهارشنبه بود که رسانه‌های صهیونیستی از به‌صدا درآمدن آژیر هشدار حمله راکتی در شهرک صهیونیست‌نشین واقع در شمال فلسطین اشغالی و نزدیک مرز لبنان در پی شلیک سه فروند راکت خبر دادند.

به دنبال آن رژیم صهیونیستی از همان روز چهارشنبه در واکنش به شلیک راکت‌هایی که مدعی شد از سمت لبنان شلیک شده، با توپخانه و نیز جنگنده چندین نوبت به جنوب لبنان حمله کرد.

مقاومت اسلامی لبنان «حزب‌الله» امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، در ساعت ۱۱:۱۵ به وقت محلی امروز با دهها راکت‌، اراضی اطراف پایگاه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در مزارع شبعا هدف گرفته شد.

در این بیانیه آمده است که در پاسخ به حملات هوایی دیروز پنجشنبه رژیم صهیونیستی به مناطق باز (زمین‌های خالی) «الجرمق» و «الشواکیر»، یگان‌های شهید علی محسن کامل و شهید محمد قاسم طحان در مقاومت اسلامی لبنان در ساعت ۱۱:۱۵ (به وقت محلی) امروز (جمعه) مناطق باز اطراف پایگاه‌های صهیونیستی در مزارع شبعا را با دهها راکت ۱۲۲ میلیمتری هدف گرفتند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi