شناسه خبر : 84871
دوشنبه 01 شهريور 1400 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ویژه جانبازان و همسرانشان

تزریق دوز دوم واکسن برکت جانبازان تهران

واکسیناسیون نوبت دوم کرونا برای افرادی که در شرق تهران(پارک سرخه حصار) تزریق نوبت اول را داشته اند و نوبت دومشان فرا رسیده، روز چهارشنبه به صورت خودرویی انجام خواهد شد...

فاش نیوز - واکسیناسیون نوبت دوم کرونا برای افرادی که در شرق تهران(پارک سرخه حصار) تزریق نوبت اول را داشته اند و نوبت دومشان فرا رسیده، روز چهارشنبه به صورت خودرویی انجام خواهد شد.

  به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، واکسیناسیون نوبت دوم کرونا برای افرادی که در شرق تهران تزریق نوبت اول را داشته اند و نوبت دومشان فرا رسیده، روز چهارشنبه به صورت خودرویی انجام خواهد شد.

به اطلاع می رساند، کلیه مراکز واکسیناسیون در شرق تهران محل مراجعه عزیزان جهت تزریق نوبت دوم واکسن کرونا می باشند اما طبق هماهنگی انجمن با بنیاد، پایگاه واکسیناسیون خودرویی سرخه حصار روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۶/۳ ساعت ۱تا۲ بعدازظهر آماده تزریق برای جانبازان و همسرانشان می باشد که پس از تائید، اطلاع رسانی خواهد شد تا جهت دوز دوم واکسن برکت مراجعه نمائید.

 در ضمن توصیه می شود با جستجوی "مراکز واکسیناسیون شرق تهران" در گوگل، نزدیک ترین محل تزریق نوبت دوم واکسن کووبرکت نسبت به محل خودتان را یافته و به آنجا مراجعه نمایید.

مراکز واکسیناسیون فرهنگسرای اشراق و هلال احمر در تهرانپارس نیز واکسن برکت تزریق می کند.

 تذکر مهم....
کسانی که نوبت اول واکسن را در شرق تهران زده اند، نمی توانند نوبت دوم را در غرب تهران بزنند؛ چون سامانه ثبت مشخصات متفاوت است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi