شناسه خبر : 85037
پنجشنبه 11 شهريور 1400 , 11:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نیم ساعت بدون ماسک بگو آاااا !

یاسر - امروز یعنی مورخ 10 شهریور 1400 جهت ترمیم دندانم به یک درمانگاه عمومی دندانپزشکی در نزدیکی فلکه اول صادقیه تهران رفتم. چند مریض در لابی منتظر بودند. دندان پزشک بعد از برداشتن ماسکم و دیدن دندان به سراغ یک مریض جهت ویزیت فوری رفت ولی نیم ساعت طولش داد و نیم ساعت بی جهت بدون ماسک بودم. که به این مسئله به خاطر کرونا اعتراض ولی اهمیتی ندادند.

 بعد از عصب کشی و ترمیم مبلغ 1 و نیم میلیون تومان هزینم شد و در عکس مشخص شد که 4 دندان دیگرم احتیاج به عصب کشی دارد. چون پول ندارم مجبورم درد بکشم. چرا که بنیاد شهید جانبازان زیر 25 درصد را مشمول هزینه دندان نمی داند. بالای 25 در صد را نمی دانم دارد یا خیر ولی برای موارد پزشکی باید همه جانبازان را بدون در نظر گرفتن درصد جانبازی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهند.

 جالب است وقتی برای دریافت دارو به داروخانه طرف قرارداد بنیاد شهید در خیابان ستارخان در مقابل برق آلستوم رفتم گفتند با بنیاد قرارداد نداریم. گفتم پس چرا اسم شما در سایت بیمه دی هست؟ که گفتن نمی دانیم.صورتحساب میدیم برو خودت از بیمه دی بگیر. نمی دانم ضعف از بیمه تکمیلی دی است یا عدم نظارت کافی؟

اینستاگرام
با عرض سلام من جانباز هفتاد درصد شاید به علت شیمیایی و استفاده از اسپرهای متعدد و مختلف در طول چندین سال و استفاده از قرص و آمپول های مسکن دچار پوسیدگی دندان ها و ایمپلنت شده ام متاسفانه بیمه دی در قرار داد با بنیاد فقط هزینه عکس و ‌وزیت را تقبل کرده در حالیکه هزینه هر دندان حدود هفت میلیون تومان است در حالیکه بسیاری از ادارات هزینه قابل توجهی برای تمامی اعضا خانواده قرار دادند . در این وانفسای اقتصادی نمیدانم باید چه کار کرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi