شناسه خبر : 85070
یکشنبه 28 شهريور 1400 , 13:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عوارض واکسن فایزر و پنهان کاری آمریکا

جانباز مرتضی قنبری وفا - پس از تزریق دوز دوم واکسن فایزر، در حالیکه در کمال سلامتی جسمی و بیماری پیش زمینه ای نداشت، به ناگهان حالش بد و وخیم شد.

بنده دارای پنج دایی بودم، سه تن از آنان قبل از وقوع انقلاب اسلامی، برای ادامه تحصیل و زندگی به شهر سن خوزه ایالت کالفرنیا مهاجرت کردند و با تحصیلات بالایی در آن کشور در حال زندگی هستند اما متاسفانه آن دو دایی بنده که در داخل کشور بودند، با تحصیلات عالیه، مرحوم شدند.

از این سه دایی بنده در خارج از کشور، دایی کوچکترم بنام " منوچهر" در سال 56 و در 13 سالگی ایران را ترک کرد و به دو دایی بزرگترم ملحق شد. اگر چه بنده با دایی منوچهر همیشه در تماس بوده و هستم.

در این اواخر داستان واکسن زدن خود را برایم تعریف کرد که پس از تزریق دوز دوم واکسن فایزر، در حالی که در سن 57 سالگی در کمال سلامتی جسمی قرار داشت و هیچ بیماری پیش زمینه ای هم نداشت، به ناگهان حالش بد و وخیم می شود.

تا جایی که قادر به تنفس هم نبود و بلافاصله به اورژانس منتقل شد و با عکس و آزمایش مورد ارزیابی قرار گرفت. دایی منوچهر که تا آن زمان حتی یک نخ سیگار هم نکشیده و هر روز صبح به ورزش دو میدانی مشغول بود اما در کمال ناباوری پزشکان اعلام داشتند که قلب ایشان متورم شده است و حتی از ابراز دلیل آن نیز خودداری کردند. پزشکان به صراحت از اینکه تزریق واکسن فایزر علت این موضوع بوده، امتناع کردند.

 پس از اینکه دایی منوچهر حدود 6 روز در بیمارستان بستری و مورد درمان قرار گرفت، پزشکان حال عمومی او را مناسب تشخیص و از بیمارستان مرخص کردند.

دایی منوچهر می گوید: "تا این زمان که در آنجا زندگی می کردم، هیچگاه دچار بیماری خاصی نشده و اصلا" به یاد ندارد آخرین بار چه زمانی، حتی یک قرص مسکن خورده ام و این مورد بدون شک از عوارض تزریق واکسن فایزر بوده است که پزشکان آنجا این موارد را اعلام نکرده اند و مخفی نگاه داشتند. بر این اساس این مورد هم یک سند مورد استناد از مضرات واکسن فایزر است.

والسلام

اینستاگرام
خدا کنه به مسئولین شیفته خدمت که از فرط عشق به ملت ایران واکسن فایزر زدند
گزند و آسیبی نرسه
که ما شکایت کجا بریم؟!
برادرعزیزم،جناب قنبری وفا ،بنده هم عمه،خاله و.. که در ایالت کلرادو،...زندگی میکنن و واکسن فایزر استفاده کرده وهیچگونه عوارضی نداشتن،این واکسن همان واکسنی هست که بعضی از مسولین ملتمسانه بدنبالش هستن،بنده قصدحمایت ویا تخریب ندارم،،ولی نتایج مثبت ان توسط سازمان بهداشت جهانی منتشرشده و نیازی به نظربنده وجنابعالی نیست،اتفاقا بنده درخصوص مخفی کردن مضرات این واکسن نظرم برخلاف شماست،،در کشورهایی که خبرنگارش سیلی به ریس جمهورش میزند(فرانسه)البته بدون هیچ عواقبی،و خبرنگارانش اینقدرمستقل ند که حتی عالیترین مقام کشور رو باز خواست میکنن،نمی توانن چیزی رو مخفی کرد ، هر چنداز لحاظ روشنگری به پای ما که نمی رسن،مثلا همین ،ببخشیدواکسن برکت،که تمامی نشانه های ان درسازمان بهداشت جهانی ثبت و در دسترس همگان هست،حتی هزینه های میلیاردی ان ،عوارض مثبت ومنفی ان و... ما که مخفی کاری نداریم،،مرگ بر امریکا
ولی خدایش اخرش نفهمیدیم چطوریه،این کشور جنایتکار،خیانتکار،مخفی کار،پلید...بچه ها و نوه های اکثر مسولین اونجا چکار میکنن؟!
جانباز شیمیائی محترم ، بنده نیز قصد تخریب ، تحریف و سیاه نمائی نداشته و ندارم ، اما عین این واقعیت که برای دائی بنده اتفاق آفتاد را شرح دادم و ربطی به سیاست هم ندارم .
در باب اینکه عده ای از مسئولان کشور ما مخفیانه واکسن فایزر زدند ، دیگر نقل تمامی محافل و مجالس شده و رسانه های معاضد هم با شیطنت رسانه ای ، به آن دامن می زنند که مردم را به مسئولان بی اعتماد کنند ، خود بنده چون هیچ مدرک مستدلی ندیدم ، اظهار نظر نمی کنم ، اما متاسفانه در کشور ما بازار شایعات همیشه گرم و داغ است و بهتر است خودمان با منطق و استدلال ، از قضایا نتیجه گیری کنیم .
می گویند واکسن فایزر شاید برای 3 در صد مردم که آنرا تزریق کرده اند ، عوارض جانبی ناخوشایند داشته باشد ، پس اگر دائی ما در طیف این 3 درصد قرار بگیرد ، این مطلب بنده توجیه منطقی و مستدل ندارد !
سلام. جناب قنبری وقتی این مطلب رادراین زمان که واکسن تنها بحث همه مجامع شده .بی درنگ همه مخاطبین ذهنشان به یکسو سوق داده میشود.به همان سویی که خودشمارادربرگرفت. ازسویی دیگربااطلاعاتی که دادید دایی شما هم اکنون تقریباهم سن وسال حقیرمیباشد ودراین سن وسال ارام ارام بیماریهای نهفته خودرااشکارمیکند.بدنبال یقه گیری نباشیم؟اگرقصدمان معرفی بدذاتی کشورمنفعت طلبی چون ینگه دنیاست.این همه نقاط خوب که به سهولت جهانخواری اورا به اثبات می رساند.نه اینکه انگشت روی موضوعی بگذاریم که دنیای پزشکی ان رادرحال حاضربهترین میداند؟ بخاطر نیات پلید ان کشور درمقطعی بایدمسئولینمان به اصالت واکسن تولیدی ان کشور تردید مینمودندکه امری است طبیعی ونه ....
یعنی‌اگه‌ ... وبعضی‌ازدارودسته‌ اش واکسن‌فایزرزده‌اند بدون‌‌درنگ‌این‌قبیل‌دزدهارابایدمحاکمه علنی‌کرده‌وبدترین‌حکم‌برای‌آنهاگرفتن‌تمام‌مال‌ومنالشان‌وآنگاه‌اخراج‌دائم‌آنان‌تنهابایک‌زیرشلواری وزیرپیراهن به همون‌آمریکاست‌تابروندودرآنجابه‌توالت شویی و...بیافتندتابدانندبدون‌مال‌دزدی درهمان‌آمریکایی‌که سینه چاکشان‌هستندهم به‌اندازه پشه ای‌هم‌ارزش ندارند.
جناب قنبری وفا
شما چگونه از یک طرف اعتراف می کنید که پزشکان معالج دایی شما علت بیماری ایشان را از عوارض واکسن فایزر اعلام نکرده اند، اما از طرف دیگر ادعا می کنید این مورد سندی از عوارض واکسن فایزر است!؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi