شناسه خبر : 85105
یکشنبه 14 شهريور 1400 , 13:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز و خادم ایثارگران البرزی آسمانی شد

این جانباز گرانقدر و خادم ایثارگران و خانواده شهدا پس از یک دوره طولانی بیماری صعب العلاج و تحمل صبورانه شداید ناشی از آن، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد...

فاش نیوز - «ایرج منعمی» جانباز 25 درصد و یادگار دوران دفاع مقدس و از کارکنان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به یاران شهیدش پیوست.

خادم الشهدا «ایرج منعمی»، جانباز و یادگار دوران دفاع مقدس و از کارکنان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد. پیکر این جانباز والامقام امروز یکشنبه 14 شهریور از ساعت 10 صبح به‌صورت خودرویی از هیأت انصارالامام تا امامزاده محمد (ع) تشییع و در گلزار شهدای این امامزاده به خاک سپرده شد.

خادم الشهدا «ایرج منعمی» جانباز 25 درصد دوران دفاع مقدس، پس از سال‌ها حضور مجاهدانه و ایثارگرانه در هشت سال دفاع مقدس، با استخدام در بنیاد شهید و امور ایثارگران، 30 سال از عمر بابرکت خویش را صرف نظام، انقلاب و خدمت صادقانه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران کرد.

این جانباز گرانقدر و خادم ایثارگران و خانواده شهدا پس از یک دوره طولانی بیماری صعب العلاج و تحمل صبورانه شداید ناشی از آن، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

اینستاگرام
روحش شاد
خدمت دربنیادشهید افضل خدمات است
روحش شاد یادش گرامی باد
*'این قافله به پایان راه نزدیک میشود'*

اگر متوسط سن رزمندگان دفاع مقدس را ۲۳ سال در نظر بگیریم و سال ۶۳ را متوسط هشت سال دفاع مقدس محاسبه کنیم، سن متوسط بازماندگان دفاع مقدس (رزمندگان، جانبازان و آزادگان) در سال ۱۴۰۰ باید عددی حدود ۶۰ سال باشد و البته آسیب های روحی و جسمی وارده به این افراد، آنان را مشابه پیرمردانی ۷۰ تا ۸۰ ساله (بسته به نوع و شدت آسیب های روحی و جسمی) نشان می‌دهد.
دیگر خبری از والدین شهدا نیست و تقریبا پدران و مادران شهدا به آخر خط رسیده اند و جمعیت بسیاری از آنان به فرزندان خود پیوسته اند.
آرام آرام جانبازان، ایثارگران و رزمندگان بار و بندیل سفر را می بندند تا به رفقای آسمانی خود بپیوندند و تقریبا هر روزه در هر کوی و برزنی صدای لا اله الا الله را برای تشییع اینان می شنویم.
تا ده سال آینده، اگر خبرنگارانی هوس مصاحبه و گفتگو با یکی از رزمندگان زنده مانده از جنگ و دفاع مقدس را داشته باشند باید شهر به شهر، کوه به کوه و دیار به دیار، روزها و ماهها، بگردند، تا شاید بتوانند یک کهنه سرباز پیر و فرتوت، که نای سخن گفتن ندارد را پیدا کنن
ما جنگ دیده ایم . آژیر قرمز شنیده ایم ، دشمن بی رَحم دیده ایم ، بمباران و توپ و تانک و موشک دشمن دیده ایم.
ما بی رَحم ترین موجودات تاریخ را دیده ایم ، داعش را تجربه کرده ایم و از آن طرف مردِ میدان را داشته ایم . ((شهدا و جانبازان)) ......

ما با تمام سختی‌هایی که داشته‌ایم نسلی بی‌نظیریم ...!
احسن الله.اگر درک و قدر شناسی و معرفت ....
روح ایرج منعمی شاد باشد پول ما جانبازان شیمیایی را بهزیستی و کمیته امداد با بنزین می خورد ما به این بد بختی از رنج زخم جبهه می گیریم وزیر تعاون رفاه اجتماعی به فکر شکم خود وکمیته امداد و بهزیستی و روستاییان تاجر است قانون جانبازان شیمیایی اجرا نمیشود با احترام حاج عبدالمالک شهنوازی جانباز شیمیایی از خاش
روحش شاد ویادش گرامی
خدا رحمتش کند و با سیدالشهدا محشور بشه
هم در منطقه زیارتش کردم هم در بنیاد
مرد کار راه اندازی بود و مهربان
بنیاد شهید اصرار داره که ایشون "بیماری صعب العلاج" داشت. حرجی نیست. کسی هم نمیخواد با پرینت اخبار و پیامک‌های شما بره وام بگیره. احترام شهید رو نگه دارید و اگر دانشش رو ندارید که تشخیص بدید عوارض شیمیایی رو، اینجور به شهید توهین نکنید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi