شناسه خبر : 85106
شنبه 27 شهريور 1400 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در شرکت عمران و توسعه شاهد چه خبر است؟!

اباذر - آقای قاضی زاده دیروز در مجمع شرکت عمران و توسعه شاهد به صورت آنلاین حضور داشتم از شما می خواهم که به این مجمع حتما نگاه کنید تا ببینید در شرکت های بنیاد شهید فساد چقدر بیداد می کند.

یک شرکت عظیم انبوه سازی که صدها هزار زمین ارزان و تجدید ارزیابی نشده از 40سال پیش چگونه سهامداران شرکت را نابود می کند. کارشناسان برآورد کرده اند که سه میلیارد دلار زمین دارد ولی فقط یک ریال سود به سهامدارن که80درصد آن را فرزندان شهید دارا می‌باشند داد.

مدیر عامل و سهامدار عمده به وضوح مشخص است که هیچ کاره شرکت هستند و مدیر عامل شرکت سعدی آقای عامریان داماد آقای ش همه کاره شرکت بود.

از شما درخواست عاجزانه دارم تا به داد شرکت های بنیاد شهید برسید تا ایثارگران از مزایای آن برخوردار باشند. ایثارگران در این تورم به یک ریال احتیاج ندارد.

اینستاگرام
درود خدا بر همگی
یک اعلیحضرت پایین نکشاندیم که بجایش هزاران مسئول اعلیحضرت بالا بنشانیم. بساط خان و خان بازی را جمع نکردیم که جایش سفره باند و باندبازی را پهن بکنیم.قرارمان این بود که فقط قانونی اساسی که بر اساس شرعمان تنظیم شده بود و قبولش داشتیم بر ما حکومت کند . اما چه شد که حالا شاهد حکومت طبقه بر طبقه هستیم؛ طبقه خانواده شاهد بر خانواده شاهد، طبقه جانباز بر جانباز و طبقه آزاده بر آزاده و... این را چطور توجیه کنیم؟!اگر کسی که پایش به جبهه نرسیده است کارشکنی می کند میگوییم، نمی فهمد. نمی تواند درک کند، چون هم سنگرش در آغوشش به شهادت نرسیده یا هم بندش جلوی چشمانش، زیر کابل دژخیمان شهید نشده. همسرم هنوز از حس گناه بازمانده بودن شب و روز خواب ندارد تو ای برادر جامانده از شهادت یا تو ای فرزند آن دلاور غرق در خون، تو که در سازمان بنیاد یا هر سازمان دیگری، بر صندلی مسئولیت تکیه داده ای، اگر هنوز ذره ای از حس گناه باز ماندن در تو مانده، به وظیفه ات به درستی عمل کن!
شاید روزی همه همسنگر و در یک طبقه بودند ولی حالا فرزندان انها فرق میکنند عده ای از مثلا زرنگی به قدرت رسید ه اند و عده ای از شدت فقر و نداری فقط کارشان دعا شده است حال من نمیدانم که باید جوابگو باشد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi