شناسه خبر : 85108
یکشنبه 14 شهريور 1400 , 12:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شکوائیه

عدم اعمال سهمیه برای فارغ التحصیلان سراسری سهمیه شاهد، ایثارگر و رزمنده

علی -  سلام موضوع عدم اعمال سهمیه برای فارغ التحصیلان سراسری آن دسته از متقاضیانی که با استفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر و رزمنده، یکبار در رشته‌های تحصیلی دوره روزانه با آزمون یا بدون آزمون پذیرفته شده‌اند، اعم از اینکه از رشته قبولی انصراف داده یا در رشته قبولی ثبت‌نام کرده و یا نکرده باشند، حق استفاده مجدد از سهمیه مذکور در آزمون سراسری در هیچ دوره‌ روزانه، شبانه، غیرانتفاعی، پیام نور، شهریه پرداز، پردیس خودگردان، مجازی، دانشگاه آزاد اسلامی و... را ندارند.

آن دسته از متقاضیان سنوات قبل که با استفاده از سهمیه‌های شاهد و ایثارگر و رزمنده در ردیف پذیرفته شدگان با آزمون و یا بدون آزمون رشته‌های تحصیلی غیرروزانه شامل شبانه، شهریه پرداز، پردیس خودگردان و مجازی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی و ... قرارگرفته‌اند، فقط یک بار دیگر مجاز به استفاده مجدد از سهمیه‌ خواهند بود.

اما اگر داوطلبی یک بار از سهمیه ایثارگران برای ورود به دوره‌های روزانه از سال ۱۳۶۸ به بعد استفاده کرده باشد، دیگر حق استفاده از سهمیه در هیچ دوره‌ای و دانشگاه آزاد اسلامی را در آزمون سراسری ندارد.

منتظرمسئولینی ازجنس خودمان هستیم. سلام بررئیسی

 

اینستاگرام
سلام عزیزان ..سازمان سنجش خلاف قانون مجلس عمل کرده ومینماید
سلام چرابنیادکاری نمیکنه چراپیگیری نمیشه
ایاماجانبازان ۲۰درصد بسیج ایثارگر حساب نشیم چرا ماکه دنبال درصد نبودیم چیز نمید ثبت ماشین یاچیز دیگر شما به خدا ماکه از سالگ در جبعه بودیم تابه حال دنبال درصد نرفتم همیش در دکتر عصاب روان هستیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi