شناسه خبر : 85138
یکشنبه 28 شهريور 1400 , 12:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رجزهایی از جنس شور و شعور

فاش نیوز - این حقیر بارها گفته ام و از گفته خود دلشادم که شود ویلچر شکسته ام محمل وصلم و فریادم!

کیسه شن بارم کنید ای دلاوران، و بر پشت من سنگر بگیرید؛ که حقا این بالاترین آرزوی من است. این حقیر با این وضعیت در رکابم.

پس چه خواهد شد اگر شیران جنگ دیروز و شیر بچگانشان عزم میدان کنند! و خواهند دید رزم بی اماشان را؛ البته با چنگ و دندان، با اتحاد، و وحدت، با نیروهای انقلاب، نظام ولایی مان را حفظ خواهیم نمود، همچنان که تا کنون با سربلندی، با خون، با تلاش، با ایثار، با فداکاری، با پرهیز از تک روی، با پرهیز از خود محوری، و در آخر با رهبری مقتدر حضرت آقا این نظام و انقلاب را حفظ کرده ایم و ان شاءالله حفظ خواهیم نمود.
حمله دشمن سال هاست که آغاز شده. مدت هاست که حضرت آقا به ما کد و رهنمود می دهند که یکی از اهداف دشمن، هجوم نرم به جامعه شاهد و ایثارگر و رزمندگان است؛ آنانی که برای نظام خون داده اند. دشمن با عناوین مختلف، سعی در رو در رو کردن ایثارگران با نظام دارد.

آری ما از بی مهری ها، بی عدالتی ها، بی توجهی ها، رانت ها، اختلاس ها، بی بند و باری های مدیریتی و ....... عصبانی هستیم، اما از نظام مون نه!

آری ما از برخی مسئولین حکومتی مان ناراحتیم و انتقاد داریم؛ اما بهشون توهین نمی کنیم، چون خودمان را ولایی می دانیم و یکی از شرط های اصلی ولایتمداری، تبعیت از فرامین ایشان است.

در داخل نظام همه دوستمان هستند، حتی آنانی که در تفکرات، اندیشه ها، ایدئولوژی ها با ما اختلاف دارند.

نظام، آزادی بیان را ارمغان آورده.  اما و اما در سایه الطاف جمهوری اسلامی، اگر قصد سوئی نداشته باشند، با صلح و صفا زندگی می کنیم؛ اما به دشمنان قسم خورده، بزدلان به اصطلاح اپوزسیون، اجازه عرض اندام.نمی دهیم. همچنان که تا کنون از نظام مون به حول و قوه الهی و رهبری معظم و مردم شریف مون حراست کرده ایم، حراست خواهیم نمود، و چه زیباست این حراست ها؛ که حالا دیگر فرزندان مان هم، راه پدران را در پیش گرفته اند و در عرصه های مختلف علمی و حوزوی و سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و نظامی پای در رکاب حضرت آقا و انقلابیون واقعی هستند.

و این است مرام خانواده های معظم شهدا مرام، شهید دوستان و.شهید و ایثارگر زادگان و در یک.کلام عاشقان ولایت، در جای جای این کره خاکی و البته هدف های دیگر دشمن خانواده و روحانیون است که بحمدالله با روشنگری بصیرت افزایی این نیز به سنگ خواهد خورد، همچنان که خورده است. 
مانا و پایدار باشید

علیرضا ضابطی
آزاده و جانباز نخاعی سیستانی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi