شناسه خبر : 85163
سه شنبه 16 شهريور 1400 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ما به اطاعت دلخوشیم، به دست پر و خالی فکر نمی کنیم!

ایران در یک جنگ بیرون گفتمانی، نیاز بیمارگونه‌ی آمریکا برای کنترل بر جهان را نقش بر آب کرد و اینک انقلابی حرف زدن و انقلابی عمل کردن و روحیه جهادی و خودکفائی داشتن، تنها دوای درد اقتصاد ایران است...

فاش نیوز - رهبر عزیز ما حضرت آقا آیت الله سید علی خامنه ای (مدظله العالی) در زمان دولت روحانی، خطاب به آمریکائیان فرمودند: اگر برجام را پاره کنید، ما آن را آتش می زنیم و من به شخصه از خدا می خواهم اوضاع برجام به سویی برود که رئیس جمهور ایران جناب آقای سید ابراهیم رئیسی مجبور شود برجام را پیش خبرنگاران آتش بزند و بگوید: ما به اطاعت دلخوشیم، به دست پر و خالی فکر نمی کنیم. همین که پایمان به فرمان ولیمان حرکت کند، ما را بس است.

ما مردم ایران هشت سال هاشمی رفسنجانی را گذراندیم و بعد هشت سال دیگر خاتمی را تحمل کردیم و حالا هم هشت سال است که دولت فاسد روحانی را تحمل کرده ایم؛ تا به اینجا رسیدیم. ما مردم انقلابی ایران، 42 سال است جلوی استعمارگران ایستاده ایم؛ بدون اینکه از چیزی بترسیم. چرا؟ چون به چیزی معتقدیم که آنها نیستند. این راهی مقدس است که خداوند پیش روی ما گذاشته است= مقاومت.

همانطور که تحمل عُسرت و تنگدستی در روزگار جوانی، شخصیت مرد را قوام می بخشد و او را برای مسئولیت های سنگین آماده می سازد، قطعا ایران هم بعد از دفاع مقدس، الان آماده مسئولیت های سنگین است.

 ایران در یک جنگ بیرون گفتمانی، نیاز بیمارگونه آمریکا برای کنترل بر جهان را نقش بر آب کرد و اینک انقلابی حرف زدن و انقلابی عمل کردن و روحیه جهادی و خودکفائی داشتن، تنها دوای درد اقتصاد ایران است. انقلاب اسلامی مردم ایران تنها انقلابی است که خداوند هر روزه نعمات خود را برای ما می فرستد.

 فضای جهانی امروز، فضای عملیات روانی علیه ماست و ما راهی جز قوی تر شدن نداریم. ما باید شاهد مثالی روشن برای جهان و الگوئی مجسم برای آنان باشیم و این مهم تحقق یافتنی ست.

 امروز اسلام و ایران نیازمند انقلاب اسلامی هستند؛ چرا که اگر انقلاب اسلامی نباشد، نام ایران و ایرانی و اسلام از صفحه روزگار محو خواهد شد. هیلاری کلینتون حدود چند سال قبل در خاطراتش نوشت: ما منتظر بودیم بغداد به دست داعش سقوط کند و ما پنجاه کشور را آماده کرده بودیم که بلافاصله داعش را به عنوان یک کشور به رسمیت بشناسند و در جائی دیگر معاون جورج بوش گفت برای ما ایران تندرو و میانه رو وجود ندارد! برای ما ایرانی خوب، ایرانی مُرده است و آن وقت روحانی، جواد ظریف را که اعلام می کرد من در مذاکرات از کلمه دشمن استفاده نمی کنم را مسئول وزارت خارجه با دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی گذاشت.

 جواد ظریف حتی کتابی بر این باور غلط خود که چرا از کلمه دشمن در مذاکرات استفاده نمی کند، نوشته است و ظاهرا هنوز هم در باورهای کور و خجالت های ابدی خود گرفتار است. جواد ظریف ظاهرا از خدا مهربان تر شده است! خداوند بارها در قرآن کلمه دشمن را به کار برده است. کاش آقای ظریف می دانست که خنده زیاد عقل را زایل می کند و کم خندیدن، به وزیر جذبه بیشتری می دهد.

 خوب کشتن و بی رحمانه خیانت کردن، هنر مردان کاخ سفید است. مقام حقوق بشر بلند است و پای آمریکائیان کوتاه. آنها اگر سر پدران خود را زیر پایشان بگذارند، باز هم پایشان به رکاب یک توافق واقعی و عزتمند نمی رسد و انقلاب اسلامی ایران نه در روزهای بد که در ظل عنایت الهی قرار دارد.

 رو در روی خداوند بخشنده و مهربان می ایستیم و در حضور وجود پر جلالش زانو می زنیم و فیض و رحمت و برکت و نیز عشق و مهربانی را برای همه عزیزانممان در نیروی قدس از خداوند منان خواستاریم و برای انتقام واقعی از شهادت حاج قاسم دعا می کنیم.

خدایا یک پیروزی سریع و برق آسا نصیب محور مقاومت بگردان.

آمین یا رب العالمین.

احمدرضا بهمنیار

اینستاگرام
فکر جانبازان بعد بخت نیستین یسری ارزو بدل مردن بچهاش اسیر شدن یسریهم که مانده ان شرمنده خود خونوادشون هستعن شماها که این همه از قران اسلام دم یزنید چرا فگر جانازان بهد بخت نیستین ایناها نفرین هم نکنعن خدا شاهد می بین
آقای بهمنیار ، بنده به شخصه از شما درخواستی دارم ، آقای روحانی رفت ! آقای جواد ظریف رفت ! حتی هیلاری کلینتون ، ترامپ و نتانیاهو هم رفتند ، لطفا" به احدی دشنام ندهید!
آقای بهمنیار ، قبلا" هم خدمت شما عرض کرده بودم ، سواد و دانش سیاسی به فحاشی کردن نیست ، چون از فردا هر شخصی که ببیند فحش های آبدارتری بدهد ، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد ، دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود!
در قضیه برجام نیز ریاست محترم جمهوری همین سه روز پیش فرمودند ، کشور ما مذاکرات در برجام را برای رفع تحریمها دنبال خواهد کرد و به دنبال ادامه آن هستیم ، ولی برای بنده جای سئوال است در قضیه برجام ، جنابعالی چه سود و ضرری خواهید کرد! حال برجام پاره شود یا آتش زده شود ، چه عواقبی برای شخص شما دارد! لطفا" آرام باشید تا دستگاه دیپلماسی کشورمان نسبت به مذاکرات برجام ، راه حل مناسبی در نظر بگیرند ، چون هر که را بهر کاری ساخته اند.
جناب آقای داریوش احمد رضا بهمنیار ، سلام دوباره
برادر ، اخوی ، اگر بنده چند مورد در بحث شما دخالت کردم پوزش میخواهم ، بگذارید موضوعی را با شما در میان بگذارم دیگر ختم کلام
شما نیز جانباز بزرگواری هستید و در مناطق جنگی حضور داشتید ، پس دیالوگ ادبیات بنده را خوب متوجه میشوید ، زمانی که در نوجوانی در 16 سالگی در واحد تخریب لشکر 25 کربلا حضور داشتم ، فرمانده واحد تخریب شهید والا مقام رحیم بردبار ، بر موضوعات اخلاقی بچه های واحد تخریب ، حساسیت فوق العاده ای داشتند و همگی ما اعضای واحد تخریب ، جرات بی اخلاقی را به هیچوجه نداشتیم . در میان ما دوستی داشتیم که با خود من هم سن و همشهری بودند که اکنون جانباز هم هستند ، از بیان نامش معذورم و متاسفانه یکی از اخلاقیات او بددهنی و هتاکی بود ، البته نسبت به دشمنان ما ، به نحوی که هر وقت نامی از بعثی ها و بخصوص صدام میامد ، این دوست ما فحش های رکیکی می دادند ، با اینحال کسی با او همراهی نکرده ، فقط این لحظات را بالاجبار تحمل می کرد . از قضاء روزی شهید بردبار نزدیک چادر ما بوده و این دوست ما مثل همیشه شروع به هتاکی و ناسزا گفتن به صدام شد ، ناگهان شهید بردبار که تمام این حرفها را شنیده بود ، با صورت برافروخته داخل چادر شد ، با دیدن چهره عصبانی شهید بردبار ما همگی از ترس لال شده بودیم و دوست ما که فهمیده بود چه خبطی کرده ، به حال احتضار بود . شهید بردبار پرسید این چه حرفی بود! یکی از دوستان به خودش جرات داد و گفت : آقا رحیم ، این کار همیشگی اوست . خود شهید بردبار که از شدت خشم قادر به تکلم راحت نبود ، با لحنی از ته گلو گفت : به والله قسم ، اگر بشنوم یکبار دیگر چه من باشم چه نباشم ، فحاشی کنی نمیگذارم یکساعت ، تو جمع این واحد باشی ، دیگر خود دانی!
خداشاهداست ، تمام شد . همان التیماتوم و هشدار آقا رحیم باعث شد دیگر هیچ فحشی از این دوست و همشهری مان نشنویم و ما هم یاد گرفتیم به امر به معروف را . برای همین بود حضرت امام (ره) فرمودند : جبهه ها محل انسان سازی است .
برادر دهقانیار ، شهدا الگوی ما هستند .
والسلام
باعرض سلام .بنده ایثارگر.و ۲۸ ماه جضوردر جبههای غرب کشور در ارتش
ودر مدت ۲۸ ماه توی تمامی عملیاتهای غرب کشور به عنوان تکاور حضور داشتم... .حال بنده بنده بیکار.واز کار افتاده و مستاجر.و فرزندم.دانشجو می باشد.کارم به جایی رسیده که مرگ را از خدا می طلبم.واقعا بریده ام.تو این وضع گرانی کمر خم کرده ام.از مسعولین محترم تقاضا دارم .یه حقوق معیشتی بخور نمیر..به اینجانب طرتیب اثر دهید‌.تا شرمنده .خانواده نشوم...از مسعولین خواهش میکنم .به تقاضای بنده طرتیب اثر فرمایید..باتشکر..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi