شناسه خبر : 85254
شنبه 20 شهريور 1400 , 12:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار گروه های جهادی بوشهری با یک آزاده تنگستانی/تصاویر

گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر در دیداری مشترک با رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر، مسئول کانون همبستگی فرزندان شاهد در منزل آزاده و جانباز «عبدالحسین کارگر»حضور یافت....

فاش نیوز - تکریم مجاهدان در آموزه های دینی و آیات و روایات، بسیار مورد تاکید قرار گرفته و یکی از معروف های موکد می باشد.

 بر همین مبنا حضرت امام «ره»و مقام معظم رهبری نیز توصیه های فراوانی را به مسئولان نظام نسبت به تکریم و تعظیم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران نموده اند.

  به همین منظور گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر فرصت را مغتنم شمرده و در ادامه سلسله دیدارهای خود با خانواده شهدا و ایثارگران در اقصی نقاط کشور، دیداری مشترک را با رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر، مسئول کانون همبستگی فرزندان شاهد و اعضای گروه برنامه ریزی داشته و در منزل آزاده و جانباز سرافراز، «عبدالحسین کارگر» در روستای گورک از توابع شهرستان تنگستان حضور یافتند.

 در این دیدار که در فضایی معنوی انجام شد، مشکلات این خانواده محترم، بررسی و با اهدای لوح تقدیر و هدیه، از رشادت‌های این آزاده سرافراز و همسر محترم ایشان، تجلیل به عمل آمد.

 در ادامه، جناب سرهنگ «فقیه» مسئول مجمع رهروان استان، تکریم خانواده معظم شهدا را یکی از برنامه‌های مهم مجمع و مصداق بارز کار نیکو و معروف دانسته و بر  استمرار این دیدارهای روحیه بخش و آشنایی با ایشان و شنیدن مشکلات این عزیزان از نزدیک و رفع و پیگیری مسائل یادگاران هشت سال دفاع مقدس تاکید نمودند.

 آقای کارگر، آزاده و جانباز دفاع مقدس از عدم حضور مسئولان و نهادهای متولی برای بررسی مسائل و مشکلات خانواده ایثارگران، گلایه کرده و از این دیدار ابراز خوشنودی نمود و عنوان کرد: صبر و استقامت و ایمان اسرا در اردوگاه های عراق، مهمترین عامل بازگشت سرافرازانه آزادگان به کشور بود.

 لازم به ذکر است آقای عبدالحسین کارگر تنها یک هفته پس از شروع جنگ تحمیلی در پاسگاه سوبله در منطقه بستان در مهر سال 59 به اسارت دشمن بعثی درآمد و پس از یک دهه تحمل درد و رنج اسارت در اردوگاه های رمادی ۶ و ۷ با ایمان و استقامت، در تاریخ 69/6/2  سرافرازانه به میهن اسلامی بازگشت و دارای ۵۰ درصد جانبازی می باشد.

 در پایان اضافه می نماید پراکندگی جغرافیایی محل سکونت ایثارگران در نقاط مختلف شهرها و روستاهای استان بوشهر و سهم بزرگی که این عزیزان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ایفا نموده اند، طلب می نماید با عنایت به شرایط سنی جامعه هدف، نهادهای متولی ایثارگری با سازمان های مردم نهاد و دستگاه های اداری استان، هماهنگی لازم را با یکدیگر داشته تا ضمن همپوشانی لازم در دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بتوانند حداقل بخشی از مشکلات این ولی نعمتان انقلاب را رصد و مرتفع نمایند.

 

رضا علامه زاده

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi