شناسه خبر : 85268
شنبه 20 شهريور 1400 , 12:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قطعی شدن انتصاب هفتمین رییس بنیاد شهید

قاضی زاده، صدور حکم ریاستش بر بنیاد شهید و امور ایثارگران را تائید کرد.

فاش نیوز - بر اساس اخبار موثق، حکم انتصاب دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی آیت الله «رییسی» رییس جمهور صادر و امضا شده است.

 بر اساس اخبار دریافتی، خبرها حاکی از این است که قاضی زاده هاشمی صدور و امضای حکم ریاستش بر بنیاد شهید و امور ایثارگران را تائید کرده و دو سه هفته ای هم هست که نشست های مشترک رایزنی خود با شخصیت ها، صاحب‌نظران و اقشار و گروه های مختلف ایثارگران را آغاز کرده است.

همچنین درخواست استعفای دکتر قاضی زاده هاشمی فردا(یکشنبه 21 شهریور) در دستور صحن علنی قرار می گیرد و با موافقت مجلس شورای اسلامی، عملا" انتصاب وی به ریاست بنیاد شهید قطعی و رسما" اعلام می شود که به احتمال زیاد وی پس از آن بر سر کار جدید خود حاضر خواهد شد.

قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و نایب رییس سابق مجلس یازدهم، هفته گذشته درخواست استعفای خود را به هیئت رییسه مجلس ارائه کرد و از سوی مجلس اعلام وصول شد.

بر اساس مواد 90 و 91 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، پس از موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست استعفای دکتر قاضی زاده هاشمی، انتصاب رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران قطعی خواهد بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi