شناسه خبر : 85296
دوشنبه 22 شهريور 1400 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ظرفیت تحول مدیریتی در بنیاد

سلامت نفس، فسادستیزی و توانمندی مدیریتی رئیس جدید بنیاد شهید، ویژگی‌های مهم برای تصدی بنیاد شهید است.

فاش نیوز- سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با سلامت نفسی که در آقای قاضی زاده هاشمی وجود دارد، رئیس جدید بنیاد می‌تواند فساد ستیزی را به معنای اصلی خود انجام دهد.

  حجت السلام «احد آزادیخواه» نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصصاصی با خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، سلامت نفس، فسادستیزی و توانمندی مدیریتی رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران را به عنوان ویژگی‌های مهم برای تصدی بنیاد شهید از سوی دولت و مجلس عنوان کرد و متذکر شد: توانمندی مدیریتی و فسادستیزی، دو ویژگی بسیار مهم است که در آقای قاضی زاده هاشمی وجود دارد.

 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درخصوص اولویت‌های آقای قاضی زاده هاشمی به عنوان رئیس بنیاد شهید تصریح کرد: به نظر من در واقع فساد ستیزی اولویت بسیار مهمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران است چرا که این مجموعه یک مجموعه اقتصادی است. آقای قاضی زاده هاشمی هم با سلامت نفسی‌ که دارد، می‌تواند فسادستیزی را به معنای تمام خودش انجام دهد.

 حجت الاسلام آزادیخواه تاکید کرد: اگر چه آقای اوحدی رئیس پیشین بنیاد شهید از مدیران فساد ستیز و این حرکت را آغاز کرده بود، مطمئناً با سلامت نفس رئیس بنیاد، گام‌های موثرتری در فساد ستیزی و شفافیت در بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی آقای قاضی زاده هاشمی برداشته خواهد شد.

 ایشان از مجلس شورای اسلامی تقاضای استعفا کردند؛ چون پیشنهاد معاونت ریاست جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی آقای رئیسی به ایشان داده شده بود.

 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من در وجود آقای قاضی زاده هاشمی توانمندی خاصی دیده‌ام. به هرحال حوزه کار بنیاد شهید و امور ایثارگران، یک کار حساس و بسیار جدی است؛ چرا که جمعیت انبوهی از ایثارگران، خانواده شهدا، فرزندان شهدا و... در جامعه ایثارگری وجود دارد و طیف مختلفی از خدمات به آنها باید ارائه شود.

 نماینده مردم ملایر در مجلس یازدهم یادآور شد: تحصیلات، درمان، سرمایه گذاری، مسکن و... از جمله مسائل بسیار مهم در جامعه ایثارگری است که بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف به ارائه آنها به جامعه ایثارگری است.

 عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پذیرش استعفای آقای قاضی زاده هاشمی از سوی نمایندگان ملت در بهارستان، یکی از تصمیمات عاقلانه مجلس است که از ظرفیت مجلس با توجه به توان وجودیشان و با حفظ حیثیت مجلس، استفاده کرده و گوشه‌ای از سیستم اجرایی کشور را توانمند ساخت که امیدواریم در این جایگاه جدید همانند کرسی نمایندگی، موفق به خدمت به جامعه ایثارگری شوند.

 وی با توجه به اینکه سرمایه گذاری و ارائه خدمات در بنیاد شهید را به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های آقای قاضی زاده هاشمی عنوان کرد، تاکید نمود: مطمئناً، رئیس جدید بنیادشهید در بحث سرمایه گذاری و ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری، در آینده نزدیک گام‌های بسیار موثر بر خواهد داشت.

 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: مهم‌ترین موضوعی که انتظار می رود که در بنیاد شهید و امور ایثارگران در آن تحول ایجاد شود، بحث تحول در نگاه مدیریت است.

 حجت الاسلام آزادیخواه در پایان متذکر شد: اگر این نگاه و اتفاق در مدیریت ایجاد شود، ظرفیت بنیاد شهید آنقدر بالا است که بتواند آن تحول را به تمام معنا انجام دهد.

 

| معرفی

اینستاگرام
مهم‌ترین موضوعی که انتظار می رود که در بنیاد شهید و امور ایثارگران در آن تحول ایجاد شود،
حق الناس پرداخت ماهانه ۸ ملیون تومان بدون تبعیض و اما و اگر عذر وبهانه به جانبازان ۵ % است .
با تشکر از فاش نیوز عزیز .
شاید مدتی مطلب ننویسم .
زیرا جناب آقای قاضی زاده عزیز تازه به ریاست بنیاد شهید عزیز رسیده است .
و باید مدتی منتظر بمانیم .
و اینکه با گفتن من که پول نمی شود .
پس صبر پیشه کنیم .
چرا کسی به فکر جانبازان ۲۵درصد که کمک معیشیت از بنیادمی گیرند نیست.قبلاهر جانباز ۲۵درصد که اشتغال نبودبه سن میانسالی می رسید
حالت اشتغال میشد
و حقوق کامل از بنیاد شهید می گرفت.
ولی حالا به سن پیری رسیدیم
چرا خبری از این قانون نیست
تورا به خدا یه فکری بکنید
همان اقای اوحدی خیلی خوب بود ما خوبتر نمی خواهیم ما کار کن تر و بدون شعار و حرف و حدیث میخوایم گوشمان از حرف زنگ زنده کو عمل تا بحال که فقط از اقای اوحدی چنین مدیریتی دیدم و همه هم تعریف می کنن و کردن حال باید اقای قاضی زاده را در طول زمان ایثار گران قضاوت کنن و نمره دهند نه با شعار و باد کنک کردن اشخاص ایثار گران خواسته دارن و مطالبات برایشان این و ان مقام و شخصیت ملاک نیست ملاک کار کردن و امتیاز گرفتن برای بچه ها و رفع مشکلات و شفاف سازی ها و تبعیض ها در قوانین و اجرای عدالت و تقسیم غنایم به صاحبان اصلی بچه های جنگ و جبهه و پس گیری حق مادی و معنوی است و همه عمل میخواهند امیدواریم رییس جدید هم بتواند را اقای اوحدی را تکمیل کند
اگر زحمتی نیست پیگیر بخشنامه های ارسالی برای جانبازان زیر ۲۵ در صد باشید.تعارف را بزارید کنار دیگه شعار کافی است .
تورابخدا به فکر جانبازان ۲۵ درصد معیشیت بگیر هم باشید که بسن ۶۰ سالکی رسیدن
شمارا به خدا به جانبازان۲۵درصد که کمک مغیشت بگیر هم باشید که دارند پیر میشند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi