شناسه خبر : 85314
دوشنبه 22 شهريور 1400 , 11:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تحلیل امام خامنه‌ای از فداکاری‌های حضرت زینب (س)

خط حزب‌الله در این شماره خود اقدام به انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با «صیانت حضرت زینب (س) از قیام عاشورا» کرده است.

 

اقدامات حضرت زینب (س) برای صیانت از «قیام عاشورا»/ روشنگری‌های حضرت زینب (س) در ایام اسارت منجر به افشای حقایق شدشماره ۳۰۳ نشریه خط حزب‌الله با عنوان «انقلابی و کارآمد» چندی پیش منتشر شد. این هفته‌نامه که به صاحب‌امتیازی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز‌های جمعه هر هفته منتشر می‌شود، به انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با مسائل داخلی کشور یا مسائل اساسی دنیای اسلام می‌پردازد.

از آنجا که در ماه محرم هستیم، برای روشن نگاه داشتن مشعل قیام و نهضت اباعبدالله (ع) و مکتب عاشورا خط حزب‌الله در ستون «مناسبت» خود اقدام به انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با آگاهی‌سازی در رابطه با صیانت حضرت زینب (س) از قیام عاشورا کرده است.

این بیانات به شرح زیر است:

«ظالمان و ستمگران نمی‌خواستند بگذارند که حادثه «عاشورای حسینی (ع)» باقی بماند، اما حضرت زینب (س) نگذاشت این اتفاق بیفتد. عمه ما (حضرت زینب (س)) انجام داد:

یک حرکت، حرکت اسارت بود به «کوفه» و «شام» و روشنگری‌ها و آن بیانات که مایه افشای حقایق شد.

حرکت دیگر حضرت زینب (س)، آمدن ایشان به زیارت کربلا در روز اربعین بود. این حرکت به این معنی است که نباید اجازه داد که انگیزه‌های خباثت‌آلودی که قصد دارند تا مقاطع عزیز، اثرگذار و مهم را از یاد‌ها ببرند و موفق شوند که البته موفق هم نخواهند شد.

تا ملت‌ها زنده‌اند، زبان‌های حق‌گو در کار است و تا دل‌های مؤمنان دارای انگیزه هستند، نمی‌توانند این را به فراموشی بسپرند همچنان که نتوانسته‌اند.»

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi