شناسه خبر : 85317
دوشنبه 22 شهريور 1400 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادداشت خداحافظی سعید اوحدی با ایثارگران

خداحافظی یک قهرمان در اوج!

خدمت به جامعه ایثارگری، در مقابل ایثار و ازجان‌گذشتگی شهدا و ایثارگران عزیز و خانواده معظم آن‌ها همچون قطره‌ای در مقابل اقیانوسی از ارزش‌ها است...

فاش نیوز - به دنبال انتصاب دکتر "سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی" به سمت ریاست بنیادشهید و امور ایثارگران، مهندس سعید اوحدی با نوشتن یادداشت خداحافظی، ضمن طلب حلالیت از ایثارگران و کارکنان بنیاد شهید، برای رییس جدید این نهاد افضل، آرزوی موفقیت کرد.

وی که خود از قهرمانان جانبازان و آزاده دفاع مقدس و برادر و خانواده شهید می باشد و فقط حدود 15 ماه ریاست بنیادشهید و امور ایثارگران را برعهده داشت، در همین مدت کوتاه توانست با ارائه خدمات قابل توجه به ایثارگران، تعامل و همچنین ارتباط خوب و صمیمی با اقشار مختلف آنان، سابقه و خاطره ای مثبت در ذهن ایثارگران از خود به یادگار بگذارد؛ به طوری که برای اولین بار در تاریخ این بنیاد، با تحسین و دعای خیر ایثارگران بدرقه شد.

در این یادداشت"سعید اوحدی" از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان و همچنین کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل همراهی در طول مسیر خدمت در بنیادشهید تقدیر و تشکرکرده است.

یادداشت خداحافظی سعید اوحدی از بنیاد شهید و امور ایثارگران

متن کامل یادداشت مهندس اوحدی به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

خانواده معزز شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز

معاونین، مشاورین، مدیران و همکاران محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران

تشکل‌های عزیز جامعه ایثارگری

سلام‌علیکم

به‌عنوان خادم کوچک جامعه ایثارگری از محضر یکایک مدیران و همکاران ساعی و صبورم که از خردادماه 99 در جایگاه مقدس خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران عزیز همراه بنده بوده‌اند تقدیر و تشکر کرده و از آن‌ها و نیز جامعه عزیز ایثارگری طلب حلالیت می‌نمایم.

توفیق خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران سبب شد تا به لایه‌های عمیق‌تری از ارزش‌های متعالی ایثار و شهادت دست پیدا کنم که به‌یقین به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه و تجربه گران‌سنگ در مسیر زندگی‌ام خواهد بود و به فضل الهی و با خلوص نیت آن را برای موفقیت مدیران آینده در طبق اخلاص خواهم گذاشت.

شهادت می‌دهم که صبوری، نجابت و همدلی جامعه معزز ایثارگری در کنار تلاش صادقانه و خالصانه تمامی همکاران عزیز این نهاد مقدس در روزهای سخت شروع کار پشتوانه بزرگی برای حل مشکلات بود.

خدا را سپاسگزارم که به برکت دعای خیر مقام معظم رهبری (حفظه الله) و حمایت‌های مستمر ایشان، تلاش صادقانه همکاران عزیزم و همچنین همراهی دولت‌های خدمتگزار دوازدهم و سیزدهم و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، توانستیم در جهت تأمین مسکن، اشتغال، ساماندهی خدمات درمانی و پرداخت نزدیک به 9 هزار میلیارد تومان از مطالبات معوقه ایثارگران و بدهی‌های انباشته‌شده به دیگر دستگاه‌ها؛ که همچون وزنه‌ای سنگین و مانع بزرگی در مسیر رسالت اصلی این نهاد مقدس یعنی امور فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود، گام‌های مؤثری برداریم.

لازم می‌دانم به نمایندگی جامعه ایثارگری از مصوبه انقلابی دولت مردمی سیزدهم برای پرداخت مطالبات ماده 38 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در اولین جلسات هیئت دولت تشکر و قدردانی نمایم. البته نباید از نظر دور داشت که خدمت به جامعه ایثارگری، در مقابل ایثار و ازجان‌گذشتگی شهدا و ایثارگران عزیز و خانواده معظم آن‌ها همچون قطره‌ای در مقابل اقیانوسی از ارزش‌ها است.

ضمن تبریک به برادر عزیزم جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی، برای ایشان و نیز سایر همکاران در بنیاد شهید و امور ایثارگران، توفیق روزافزون در خدمت‌رسانی و تکریم جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) آرزومندم.

خادم خانواده شهدا و ایثارگران سعید اوحدی

اینستاگرام
انصافا توو این مدت کوتاه خوب کار کردی ، هرچند هیچ خیری واسه من نداشتی !

آرزو میکنم سامورایی شهید شی !!!!
جناب آقای اوحدی ، بی تردید مدیریت شما در زمان ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران ، در دل خانواده های ایثارگران ، ابدی خواهد بود.
در زمان ریاست جنابعالی ، در حالیکه کشور ما در اوج تحریم ها ، فشار سنگین اقتصادی و بیماری منحوس کرونا ، کوید 19 درگیر بود ، شما همچون زمان دفاع مقدس ، لباس رزم به تن کرده و مسئولیت چنین پیکره درهم پیچیده و جانکاه را متقبل شدید.
خدمت ایثارگرانه شما ، با توجه به تنگاههای بودجه های دولتی و متاسفانه کم توجهی دولت سابق به امور ایثارگران ، در نگاه خانواده های ایثارگران ، شما را به یک قهرمان بی بدیل ، تبدیل کرده و بنده به نوبه خود شما را به (وداع یک قهرمان در اوج) تلقی خواهم کرد.
برای شما سعادت ابدی ، در هر پست و مقامی آرزومندم و اگر در زمان ریاست شما در بنیاد شهید ، گلایه ای ابراز نمودم ، آرزوی بخشش دارم .
والسلام
خداوند حافظ و پشتیبان شما باشد خیلی ممنون و سپاسگزارم از خدماتی که در مدت کم مسئولیتتان ارائه دادید
من یک جانباز نخاعی هستم در چند سال گذشته مشکلات فراوان از جمله نبود ویلچر و لوازم بهداشتی فراوان به جانبازان نخاعی و زندگی آنها فشار وارد کرده است اگر چه در دوران جناب اوحدی هم هنوز این مشکلات تا حدود زیادی باقی ماند اما در بحث معوقات و خدمات دیگر جناب اوحدی تلاش فراوانی داشتند و اکثر خانواده ایثارگران دعا گوی این مدیر لایق بوده و هستند و انشاءالله با استفاده از تجربه مفید دوران ریاست ایشان جناب دکتر قاضی زاده هم بتوانند خدمات شایسته به قشر ایثارگران را ارائه و موجب رضایت این عزیزان شوند .
با سلام وعرض ادب وآرزوی سلامتی برای جناب اوحدی هرچند برای ما که خیری نداشته اید اما همین که ایثارگران از شما راضی هستند واز ریاست قبل بهتر عمل کردید جای بیس تشکر و قدردانی .
سلام و عرض ادب و احترام دارم خدمت یکا یک همرزمان و خانواده های صبور شان .

خانواده ی محترم و معظم شهدا ، آزادگان و جانبازان دلاور .

ضمن تبریک و تهنیت خدمت آقای دکتر قاضی زاده هاشمی جهت بعهده گرفتن مسئولیت بسیار خطیر و ارزشمند بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور جمهوری اسلامی ایران .

ما جامعه ی ایثارگری آرزو داریم و دست به دعا شده ایم که آقای دکتر در این مسئولیت و آزمون الهی سربلند و پیروز بیرون بیایند و بزرگ جامعه ی ایثارگری را بیشتر مورد تفقد و توجه قرار بدهند.

ما جامعه ی بزرگ ایثارگران سربازان راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی و یاران واقعی امام راحل و رهبری عزیز هستیم و تا آخرین لحظه پای عهد و پیمان خود ایستاده ایم.

از جناب آقای دکتر قاضی زاده انتظار و مصرانه درخواست داریم تا موضوع بند ۶ و ۷ قطعنامه ی ۵۹۸ سازمان ملل که متجاوز را شناسایی و معرفی نموده و کشور متجاوز یعنی عراق را به پرداخت غرامت معرفی نموده را بصورت جدی و قانونی پیگیری نمایند و بعنوان یک مقام مسئول و دلسوز جامعه ی ایثارگران این امر را محقق نمایند تا دل هزاران خانواده ی شهید و جانباز و آزاده را شاد کنند.
نمیخوام بگم آقای اوحدی ایراد نداشت
ایراداتش هم بیشتر از ناحیه دو سه نفری بود که با خود آقای اوحدی وارد بنیاد شده اند
اما
بزودی خواهید فهمید که چه مدیر دلسوز خدوم و ساده زیستی را از دست دادید
سلام
جناب مهندس اوحدی عزیز
تلاشها و خدمات جنابعالی به جامعه ایثارگران قابل ستایش و تقدیر است
از خدای منان سلامتی و شادکامی و خیر و برکت برایتان آرزومندم.
آقای اوحدی خدمات صادقانه ای ارائه و واقعا در مدت کوتاه تحولی مثبتی ایجاد کردند اگر چه بدون ایراد همِ نبودند ضمن تقدیر از زحمات ایشان
کاش نوری هم به سیاهچال بازنشستگی جانبازان حالت اشتغال
که نزدیک به چهل سال از جانباز شدن شان می گذرد و عده بسیاری از آنها راهی سفر آخرت شدند و هیچ کس ککش هم نمی گزد می تاباندند
و از حقوق شان دفاعی می کردند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi