شناسه خبر : 85318
جمعه 26 شهريور 1400 , 12:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ترجیح ریاست بنیاد به نمایندگی

بسیاری از نمایندگان از این موضوع شاکی بودند که آقای قاضی زاده می توانست در راس مجموعه بزرگتری در دولت قرار بگیرد، هرچند ریاست بر بنیاد جایگاه معنوی بالایی دارد...

فاش نیوز- دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای قاضی زاده هاشمی مدیری توانمند است و ما از این انتصاب بسیار خوشحال هستیم.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، «حسین حاتمی» نماینده مردم شهرستان های کلیبر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی بررسی تقاضای استعفای نایب آقای قاضی زاده هاشمی با اشاره به حمایت مجلس از انتصاب رئیس جدید بنیاد متذکر شد: از یک منظر رفتن آقای قاضی زاده هاشمی به بنیاد باتوجه به کار بلد، پای کار، توانمند و برنامه دار بودنشان، جای خوشحالی دارد؛ چرا که ایشان در راس مجموعه ای قرار گرفته که خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را در راس کار خود قرار داده و از خالصانه ترین عبادات و اعمال در نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود.

 عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در بیان استدلال خود خاطزنشان کرد: بنابراین از این منظر ما خوشحال هستیم که آقای قاضی زاده هاشمی در این پست قرار دارد اما از منظر دیگر ایشان از افراد کارامد مجلس و از کسانی بود که به وقت نیاز در مجلس با مدیریت مدبرانه می توانست در حوزه قانون گذاری راهگشایی کند.

 دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم تاکید کرد: اگر چه مجلس، مدیر بزرگی را از دست داد اما به لحاظ اینکه فردی پای کار، توانمند و صاحب نفوذ مانند قاضی زاده هاشمی در راس بنیاد شهید برای خدمت به خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و رزمندگان قرار گرفت تا بتواند این خدمت را به نحو احسن انجام دهد؛ از این منظز دوستان با این موضوع که ایشان نمایندگی را به مدیریت بنیاد برتری دهد، موافق بودند که در هر صورت ان شالله در جایگاه جدید همانند مجلس موفق باشند.

 حاتمی در پاسخ به این سوال که آیا مدیر جدید بنیاد توانایی رفع مشکلات معیشتی و راهبری بخش اقتصادی بنیاد را دارد، پاسخ شد: آقای قاضی زاده مدیری همه فن حریف و همه جانبه نر است و هم در مجلس که سالیان سال نماینده مردم مشهد بود و هم در جایگاه هیئت رییسه بسیار موفق عمل کرده است. ایشان به عنوان رئیس بنیاد در صورتی که به کمیسیون اجتماعی که به عنوان کمیسیون مادرتخصصی جامعه ایثارگری است، برای تعامل و رفع مشکلات قانون گذاری ایثارگران مراجعه کند، نوعاً کمیسیون ما در خدمتش خواهد بود.

 دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به هنگام بررسی تقاضای استعفای ایشان در صحن، بسیاری از نمایندگان از این موضوع شاکی بودند که آقای قاضی زاده می توانست در راس مجموعه بزرگتری در دولت قرار بگیرد و جایکاه ایشان می توانست جایگاه بسیار بالاتری باشد. هرچند ریاست بر بنیاد شهید و امور ایثارگران که جایگاه معنوی بالایی دارد، بر ساختارهای بزرگتری در دولت می چربد.

 نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی که افتخار خادم الشهدایی و برگزاری یادواره های شهدا در سپاه را در کارنامه خود دارد، با اشاره به این مطلب که اگر اصلاح ساختار در یک مجموعه ای اتفاق بیفتد، طبیعتاً اولویت ها نیز در جای خود انجام می شود، تصریح کرد: به نظرم آقای قاضی زاده هاشمی باید خودش اولویت ها را در بنیاد شهید و امور ایثارگران تشخیص بدهد و در این چارچوب، ما در این مرحله درصدد این نیستیم که برای ایشان تعیین تکلیف و اولویت کنیم. چرا که آقای قاضی زاده به عنوان کسی که در جایگاه کاندیداتوری ریاست جمهوری برنامه مدون و مفصلی داشتند، هستند و طبیعتا جزء از کل تبعیت می کند و برای بنیادشهید و بنگاه های اقتصادی آن برنامه ریزی خواهند کرد و برای رفع نیازمندی های جامعه هدف، گام های خوبی بر خواهد داشت و ما به این موضوع بسیار امیدوار هستیم.

*معرفی

اینستاگرام
دبیر محترم کمیسیون اجتماعی مجلس لطفا خواسته مطرح شده حاجی آقای نوروزی که گفتند طرح امتیازات جانبازان 25 درصد به جانبازان زیر 25 درصد به کمیسیون اجتماعی ارسال شده چی شد هنوز اعلام وصول نشده یا یک جایی گیر کرده مشکل کار کجاست لطفا بگید که ما هم بدانیم و انتظار نگشیم
دبیر محترم کمیسیون اجتماعی مجلس لطفا خواسته مطرح شده حاجی آقای نوروزی که گفتند طرح امتیازات جانبازان 25 درصد به جانبازان زیر 25 درصد به کمیسیون اجتماعی ارسال شده چی شد هنوز اعلام وصول نشده یا یک جایی گیر کرده مشکل کار کجاست لطفا بگید که ما هم بدانیم و انتظار نگشیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi