شناسه خبر : 85319
شنبه 27 شهريور 1400 , 11:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نایب رییس فراکسیون ایثارگران مجلس اعلام کرد:

اعلام آمادگی نمایندگان مجلس برای نشست تعاملی مشترک با رئیس جدید بنیادشهید

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و سخنگوی فراکسیون ایثارگران تغییر در زیر ساختها و تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان اولویت های رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست.

فاش نیوز - نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و سخنگوی فراکسیون ایثارگران تغییر در زیر ساخت ها و تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان اولویت های رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، سید کاظم موسوی، نماینده ایثارگر مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با استقبال از انتصاب رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: فراکسیون ایثارگران مجلس یازدهم در جهت کمک به اشاعه فرهنگ غنی ایثار و شهادت و تغییر در زیر ساخت های بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت بهبود وضعیت خدمات رسانی به جامعه ایثارگری، حامی آقای قاضی زاده هاشمی رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ و گسترش ارزش های دوران دفاع مقدس و نقش این فرهنگ در ایجاد آرامش و امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ بالنده ای است که  همچنان باید در حیات جامعه اسلامی باشد تا کشور پیشرفت کند. جوانان ما نیز با این فرهنگ آشنا هستند و لاجرم باید با برنامه ریزی آن را به نسل های آینده منتقل کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ دشمن شکنی است که پوزه دشمنانی که به میهن اسلامی ما تعدی کنند را بر زمین خواهد مالید و این فرهنگ یک فرهنگ غنی است.

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در پایان از آمادگی نمایندگان ایثارگر مجلس برای برگزاری جلسه مشترک به منظور تعامل با بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و تصریح کرد: ان شاءالله در آینده نزدیک با آقای قاضی زاده هاشمی، رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران جلسه مشترکی برگزار خواهیم کرد تا برخی از مشکلات لاینحل جامعه ایثارگری(خانواده های معزز شهدا، جانیازان، آزادگان و رزمندگان) پس از رسیدگی حل و فصل شود.

|معرفی

اینستاگرام
تا ببینیم چه می شود شعار بس عمل عمل واقعا چرا یک درجه تحصیلی بازنشستگان تامین اجتماعی را نمی دهید وفوق العاده شغل مگر آقای دکتر قاضی زاده کار ی انجام دهند
نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی لطفا از جانبازان زیر 25 درصد که قرار بود امتیازات جانبازان 25 درصد به آنها تعلق بگیرد یادتان نرود چند سال است که از عنوان این طرح توسط برخی نمایندگان محترم مجلس میگذرد چند سال پیش هم سر لشکر باقری فرمانده محترم نیروهای مسلح فرمودند جانبازان زیر 25 درصد تحت پوشش بنیاد قرار میگیرند حتی سال گذشته هفته دفاع مقدس هم برخی نمایندگان فرمودند خبر خوشی در راه است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi