شناسه خبر : 85347
چهارشنبه 24 شهريور 1400 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان گرانقدر «خدابنده‌لو» درگذشت

 مادر شهیدان گرانقدر «محسن و زین‌العابدین خدابنده‌لو» از شهدای شهرستان ری پس از سال‌ها تحمل رنج و درد فراق، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 
مادر شهیدان گرانقدر «خدابنده‌لو» به فرزندان شهیدش پیوست
 حاجیه خانم «طوبی جعفرنیا» مادر شهیدان «محسن و زین‌العابدین خدابنده‌لو» از شهدای شهرستان ری بر اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر این بانوی صبر و استقامت پیش از ظهر روز سه‌شنبه با بدرقه مردم ولایت‌مدار و عاشقان ایثار و شهادت در گلزار شهدای امامزاده عبدالله(ع) شهرستان ری تشییع و به خاک سپرده شد.
شهید محسن خدابنده‌لو، سال 1365 با سمت تک تیرانداز در شلمچه به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سال 1375 پس از تفحص، در بهشت زهرای شهرستان تهران به خاک سپرده شد. 
شهید زین العابدین خدابنده‌لو، سال 1362 در ترجان سقز هنگام درگیری با گروه‌های ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به کتف به شهادت رسید و پیکر وی را در بهشت زهرای زادگاهش به خاک سپردند. 
 انتهای پیام/
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi