شناسه خبر : 85348
چهارشنبه 24 شهريور 1400 , 10:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ازسرگیری فعالیت اداره کل ایثارگران شهرداری

صادقی با اشاره به تبدیل عضویت ایثارگران شهرداری تهران گفت: باید دستور عمل تبدیل عضویت ایثارگران مورد بازنگری قرار گیرد و طبق قانون در موضوعاتی که وجود دارد تسریع شود.

 

لزوم تسریع در تبدیل عضویت ایثارگران/ ازسرگیری فعالیت اداره کل ایثارگران شهرداری«احمد صادقی» عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگویی، درباره اقدامات شورای شهر و شهرداری تهران برای حل مشکلات ایثارگران شاغل در شهرداری اظهار داشت: در گذشته اداره کل ایثارگران شهرداری اقدامات خوبی در حوزه ایثارگران شهرداری انجام داد.

وی با بیان اینکه اداره کل ایثارگران‌ شهرداری به دلیل قدرت عملی که داشت به مشکلات ایثارگران شهر تهران را پیگیری می‌کرد، گفت: متاسفانه امروز به دلایل مختلف این اداره تضعیف شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: اکثرت اعضای شورای ششم به این باورند که با تجدید نظر در برخی تصمیمات اداره ایثارگران شهرداری دوباره فعال شود و به ایثاران خدمات ارائه دهد.

صادقی در خصوص تبدیل عضویت ایثارگران شهرداری تهران افزود: باید دستور عمل تبدیل عضویت ایثارگران مورد بازنگری قرار گیرد و طبق قانون موضوعاتی که وجود دارد تسریع شود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
اداره کل قبلی که کاری برای ما نکرد ! اگر این اداره کل قدرت و اختیار دارد با هماهنگی بنیاد ، فرزندان جانباز را که در نوبت استخدام در شهرداری هستند و نامه درخواست آنها دو یا چند سال است در دوران انحصاری و مصلحت طلب های حاکم بر شهرداری در معاونت سرمایه انسانی بایگانی شده و خاک می خورد اقدامی کنند . انشااله به همت و مدیریت جهادی آقای زاکانی و قاضی زاده هاشمی استخدام فرزندان جانباز در شهرداری محقق شود .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi