شناسه خبر : 85377
پنجشنبه 25 شهريور 1400 , 09:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توسط جانبازان جهادگر گروه جهادی حاج احمد متوسلیان

راه اندازی کارگاه بلوک‌زنی و ادامه درمان بیماران بلوچ/فیلم

با آغاز ماه صفر، اقدامات و رسیدگی های درمانی و رفاهی جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان در روزهای انتهایی شهریور ماه ادامه یافته است...

فاش نیوز - با آغاز ماه صفر، اقدامات و رسیدگی های درمانی و رفاهی جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان در روزهای انتهایی شهریور ماه ادامه یافته است.

  به گزارش مسئول اجرایی فعال و جهادگر گروه حاج احمد متوسلیان، جانباز جهادگر « حاج اکبر حسین زاده »، در ادامه مراحل درمانی بیماران بلوچستان، مجدداً چندین بیمار برای پیگیری و ادامه درمان اعم از ویزیت و جراحی و چکاپ و ... به تهران اعزام شدند.

 این بیماران و معلولین که با کمک خیرین جانباز گروه جهادی حاج احمد و باشگاه ایثار تهرانپارس و سایر خیرین ایثارگر و غیرایثارگر، تحت درمان قرار گرفته اند، در سیر درمان خود از اقداماتی اعم از ویزیت، آزمایش، چکاپ، ساخت پروتز، جراحی و ... بهره مند می شوند.

 در اقدامی دیگر که به دستان پر نور حاج اکبر و تیم جهادی اش انجام می شود، در روستاهای حواشی بلوچستان کارگاه بلوک زنی راه اندازی شده و  با تولید بلوک های سیمانی جهت انجام اقدامات عمرانی آغاز به کار کرد.

 این اقدام رفاهی که دارای محاسن بسیاری ست، با این هدف انجام شد که مردم محلی آن منطقه را بی نیاز کرده و بعلاوه به اشتغال زایی و درآمدزایی نیز کمک کرده و از محل درآمد این کارگاه، به درمان معلولین بلوچ نیز کمک شود.

در فیلم هایی که مشاهده می کنید، گوشه ای از اقدامات بچه های جانباز خستگی ناپذیر و عاشق گروه جهادی را می بینید:

https://www.aparat.com/v/f5n9O

https://www.aparat.com/v/eNkF3

https://www.aparat.com/v/N9W0M/%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%87_%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86_%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86_%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86_%D8%A8%D9%84%D9%88%DA%86

دستگاه بلوک زنی

https://www.aparat.com/v/zrtvM

 

فیلم از جانباز اکبر حسین زاده مسئول اجرایی جانبازان گروه جهادی حاج احمد متوسلیان

گزارش از شهیدگمنام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi